וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "דברים קרו כמו שרצינו", צרפתי: "נדע להילחם בפלייאוף"

מאמן הפועל חדרה אחרי ה-1:3 הגדול על מכבי נתניה: "תצוגת כדורגל במחצית הראשונה, סולח להם על השנייה". ג'אבר הודה: "צריך להתחיל לקחת נקודות בכוח, אחרת נסתבך"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 3:1/ספורט1

חיים סילבס מונה למאמן הפועל חדרה באמצע חודש ינואר, מיד לאחר מכן הקבוצה ביצעה שינויים בסגל ובחמשת המחזורים האחרונים כבר צברה שלושה ניצחונות, סיימה בתיקו אחד והפסידה רק למכבי חיפה, תוצאות שבזכותן היא במרחק שש נקודות מהקו האדום. הערב (שבת) זכינו לראות את התצוגה הכי טובה שלה, בהובלת ג'יימס אדניי וגודסווי דוניו שסידרו 1:3 מרשים על מכבי נתניה שאליה היא כעת נצמדה בטבלה.

המאמן המנצח חיים סילבס לא הסתיר את שמחתו ואמר בסיום: "בחודש וחצי האחרונים יש לנו מאזן נהדר והקבוצה מקבלת את הרוח שלה ומשחקת כדורגל. הרבה רעיונות אפשר להלביש עם הביטחון והתוצאות הטובות, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להעז. המחצית הראשונה גבתה מאיתנו מחיר מנטלי וזה לא צריך לקרות, אבל היום אני סולח להם. הובלנו 0:3 ולכן לא שיחקנו טוב במחצית השנייה, גם חבל לי על השער שספגנו, אבל אני מאוד מאוד שמח על תצוגת הכדורגל במחצית הראשונה שקרתה בדיוק כמו שרצינו אחד לאחד, עבדנו ספציפית על הדברים האלה".

על השילוב בין אדניי לדוניו: "לא רק הם, גם השחקנים שהצטרפו להגנה וברסקי שהגיע שבוע לפניי, כולם הביאו את מה שצריך כדי להדביק את השאר וכולם נראים טוב היום ואנחנו קבוצה תחרותית היום. זה ניצחון חשוב מאוד ואני מאושר ממנו, זו נקודת דרך מבחינתי לסיים את העונה הסדירה בצורה כזו. וכשהחבר'ה של מנשה בגב שלנו אז בכלל - מקווה מאוד שלא תהיה להם תעסוקה ושהם יוכלו לבוא אלינו".

קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה: "הרגשה מדהימה שהחבר'ה מהסדיר ומהמילואים הגיעו לראות אותי, אבל זה לא היה קורה אם לא היה איש יקר שעזב הכל ופתר את זה בשנייה, אז תודה רבה לרוני. אני לא מופתע מעורב צנחנים, זו יחידה שהיא חלום. בינואר הבעלים פתחו את הארנק והביאו שחקנים שוברי שוויון, עשו את זה בזמן ובעזרת השם נבטיח את ההישארות. אני גם רוצה להודות לאוהדי מכבי נתניה, כי מה שהם עשו בשבילי היה יוצא דופן".

שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה מודה לחבריו מהיחידה שבאו לאצטדיון. שלומי גבאי
מנשה זלקיו חוגג עם חבריו מהיחידה שהגיעו לתמוך/שלומי גבאי
גיא צרפתי, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מבטיח שזה לא יקרה לנו שוב". גיא צרפתי/ברני ארדוב

מנגד, מצבה של מכבי נתניה הפוך לחלוטין אחרי שספגה הפסד בית חמישי ברציפות. המאמן גיא צרפתי אמר על כך: "עשינו שני צעדים קדימה והיום צעד אחד גדול מאוד אחורה. זה מאכזב. קשה לי להסביר מה קרה, אני צריך לראות את הווידאו כדי להבין - אני לא זוכר מחצית כזו שלנו מהיום שהגעתי. הייתה הפקרות מבחינה הגנתית וזה לא מקובל, תפקידי לבדוק את זה וזה מה שאעשה".

על כך שמכבי נתניה לא רגילה למאבקי תחתית: "אני לא יודע מה הסטיגמה, אבל אני מבטיח שאנחנו נהיה קבוצה שתדע להילחם בפלייאוף התחתון. אני מבטיח לכל מי שאוהב את מכבי נתניה שהיום ממש התבאס על הקבוצה שלו, שהדבר הזה לא יקרה שוב ושאנחנו נהיה בפלייאוף קבוצה אחרת".

כרם ג'אבר, קפטן מכבי נתניה הוסיף: "אני לא יודע איך להסביר במילים. מבחינתו הפלייאוף התחיל היום ורצינו לפתוח אותו בצורה טובה, אז אנחנו מאוד מאוכזבים. קיבלנו גול מהיר ונכנסנו להלם. חשש מירידת ליגה? אם כל הקבוצות למטה ינצחו אז נהיה בעיה, עלינו להתחיל לקחת נקודות בכוח ולחשוב על המקום שבו אנחנו נמצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully