וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מרוצה מהגישה, הרבה משחקים כאלה ברחו לנו השנה"

מאמן באר שבע מסופק מההתאוששות של קבוצתו ב-0:1 על אשדוד, וגילה: ספר זומן לנבחרת רומניה. ויטור: "עבדתי קשה כדי לא להחמיץ את איסלנד". אלי לוי: "במשחקים האחרונים התחברנו ואנחנו נראים טוב"

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 0:1 על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה, והתאוששה מהמפלה במשחקה הקודם. שער יפהפה של אמיר גנאח (45+3) עשה את ההבדל וכל אחת מהקבוצות המשיכה לדרכה: באר שבע לפלייאוף העליון והמאבק על המקום השלישי, ואשדוד לפלייאוף התחתון והמאבק על הישארות בליגה. זה הניצחון החמישי ברציפות של באר שבע על אשדוד, שתגיע לפלייאוף התחתון מתחת לקו האדום.

שחקני הפועל באר שבע, איתן טיבי, אמיר גנאח, אנטוניו ספר. קובי אליהו
עם הפנים קדימה, ולמעלה. באר שבע/קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע, יוני סטויאנוב, אמיר גנאח. קובי אליהו
ברדה החמיא לשער. גנאח/קובי אליהו

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע: "מרוצה מהגישה, זה היה הרבה יותר טוב מאשר נגד הפועל חיפה. רוב הזמן הכדור היה אצלנו והגענו להזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל אריאל הרוש היה ביום גדול. הם שלחו המון כלים קדימה ונתנו הכול, ואנחנו הלכנו אחורה. הרבה משחקים כאלה ברחו לנו השנה, אז היה חשוב לנצח בבית ולבוא לפלייאוף בצורה יותר טובה. במחצית השנייה אשדוד שינתה טיפה ולא הגבנו נכון, ובדקות האחרונות באמת הלכנו יותר מדי אחורה. יש לנו המון פצועים, היום התלבשו שני ילדים מהנוער. אני מקווה שחלק מהפצועים יחזרו במהלך הפגרה הזו".

על אנטוניו ספר שלא פתח: "הוא קצת סחוט, הוא שיחק בכל המשחקים וחיפשנו הזדמנות לאושש אותו טיפה. הוא קיבל זימון לנבחרת רומניה ובסוף זה לא ייצא אל הפועל".

על אמיר גנאח: "עשה גול נהדר, הוא צריך לעשות את זה הרבה יותר. הנוער שלנו לא נמצא במצב הכי טוב ושלחנו אותו לעזור להם. הוא שיחק מחצית, היום הצליח להשלים 90 דקות. הוא ילד צעיר ואנחנו עדיין בונים אותו. גם הנוער חשוב לנו מאוד".

מיגל ויטור: "ידענו שיהיה קשה, אשדוד קבוצה מוכשרת מאוד וטובה יותר מאשר מראה הטבלה. היו לנו הזדמנויות להגדיל את התוצאה ולהיות רגועים יותר. לא המשחק הכי טוב שלנו, אבל יצרנו מספיק מצבים כדי לסגור עניין לפני ולא לסבול כל כך. חשוב שלא ספגנו, כשחקן הגנה אני מאושר מזה".

על הנבחרת: "עבדתי קשה כי לא רציתי להחמיץ את המשחק מול איסלנד. רציתי לחזור מהר ככל האפשר בשביל הקבוצה שלי ובשביל הנבחרת. זו הזדמנות לעשות משהו נחמד עבור המדינה ולעלות ליורו. כולם יעבדו בשביל המטרה הזו".

השופט אוהד אסולין ליד שחקני מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
פספסה הזדמנויות. אשדוד/קובי אליהו

אלי לוי אמר בסיום: "ראיתי אותנו במשחק מול קבוצה טובה כמו באר שבע מציגים יכולת טובה, היינו ראויים לנקודה אחת לפחות. בשני המשחקים האחרונים די התחברנו ואנחנו נראים טוב, נקווה שבפלייאוף התחתון נביא את זה לידי ניצחונות.

"בחרנו להתחיל עם סתיו בקו, תרגלנו באימונים וזה עבד די טוב, היו פחות. יש לנו סגל גדול, אני רואה את מי שמגיע ומי שמשקיע, ובזה אנחנו משתמשים. מעכשיו כל משחק הוא איזה קלישאה שאתם רוצים, גמר גביע או מה שתרצו. שעון החול אוזל, ואני מקווה שנתאושש בזמן".

אריאל הרוש: "אם היינו מוציאים נקודה, לפחות הייתי קצת שמח. כל משחק יהיה כמו גמר עבורנו, כולנו חייבים לתת הכול כדי להישאר בליגה. זה לא יהיה פשוט, המאבק יהיה עד הסוף. גם חדרה בקלחת עם כולם, אין הבדל ברמה. מי שיתעשת ויידע לקחת את הנקודות, יישאר בליגה. ירדתי פעם אחת עם הפועל תל אביב בפירוק ומקווה שזו הפעם האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully