וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבריה שבה למקום השני בלאומית, מכבי יפו עם ניצחון רביעי ברציפות

ולבלום ועאבד הבקיעו לאורחת, אבו אלשיך איזן זמנית מנקודת הקרן ב-1:2 על כפר קאסם. צמד לגיל יצחק ב-1:5 על סקציה נס ציונה

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

אחרי הניצחונות של עירוני קרית שמונה ובני יהודה ביום שישי, שתי המועמדות הנוספות לעלייה לליגת העל עמדו הערב (שני) במוקד חלקו השני של המחזור ה-26 וסיפקו ניצחונות חשובים: עירוני טבריה ניצחה את מ.ס. כפר קאסם וחזרה למקום השני, מכבי יפו פירקה 1:5 את סקציה נס ציונה בניצחון רביעי ברציפות. הפועל נוף הגליל התאוששה עם 0:2 קליל על הפועל עכו ומכבי הרצליה הנחילה הפסד שמיני רצוף לבני שפרעם.

מ.ס. כפר קאסם - עירוני טבריה 2:1

הקבוצה של אלירן חודדה המשיכה את התנופה מהניצחון על עירוני קרית שמונה עם אחד כזה על כפר קאסם שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. כבר אחרי 5 דקות איתן ולבלום כבש את שער היתרון הטבריאני שהחזיק 26 דקות, עד שאיהאב אבו אלשיך הימם את טל בומשטיין שכבש מנקודת הקרן והשווה את התוצאה. השוויון עמד רק חמש דקות כשאחמד עאבד החזיר את היתרון של טבריה מהנקודה הלבנה והחזיר את האורחת למקום השני בטבלה, כשהפער מקרית שמונה ירד שוב ל-3 נקודות.

דקה 5: גול! 0:1 לטבריה! התקפה מסודרת של האורחת עברה מקצה הרחבה לבן והבה שהרים ואיתן ולבלום נגח מקרוב בגלישה את שער היתרון של הקבוצה של חודדה. כעת, היא במקום השני בטבלה.

דקה 31: גול! כפר קאסם השוותה ל-1:1! איזה שער ענק של איהאב אבו אלשיך שכבש מנקודה הקרן והכניע את את טל בומשטיין חסר האונים.

דקה 36: גול! 1:2 לטבריה! השוויון של כפר קאסם לא החזיק מעמד יותר מחמש דקות כשאחמד עאבד החזיר את היתרון לאורחת מהנקודה הלבנה בבעיטה שהכניעה את מאור ארליך.

מכבי יפו - סקציה נס ציונה 1:5

מאז התבוסה 5:0 לקרית שמונה, מכבי יפו נמצאת ברצף ניצחונות שגדל הערב לארבעה עם מאזן שערים כולל של 1:11. גיל יצחק המשיך להגדיל את הפער בראש טבלת מלך השערים של הליגה הלאומית עם ה-16 שלו העונה בדקה ה-17. בדקה ה-28 מבצע אישי נפלא של ניב זריהן הכפיל את היתרון היפואי ויצחק סידר למתן בית יעקב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3) את השלישי. החלוץ של יפו כבש את שערו ה-17 בנגיחה בדקה ה-76 עבור המארחת שהורידה מחדש את ההפרש מבני יהודה ל-2 נקודות בלבד. אמיר עגייב רק צימק בדקה ה-79 בשער ניחומים של סקציה, לפני שוואליד דרוויש חתם בדקה ה-87 עם ניצחון ענק של יפו.

דקה 17: גול! 0:1 ליפו! מהלך גדול של המארחת עבר עם מסירת עקב שהגיעה למרואן קבהא והקשר במסירת רוחב מצא את מלך שערי הלאומית, גיל יצחק, שדחק פנימה מקרוב.

דקה 28: גול! 0:2 ליפו! מבצע אישי יוצא מן הכלל של ניב זריהן בתוך הרחבה של נס ציונה הסתיים בבעיטה פנימה לפינה הרחוקה.

דקה 45+3: גול! 0:3 ליפו! חילופי מסירות בין מתן בית יעקב ליצחק סידרו לבית יעקב את השלישי של המארחת בתצוגת תכלית.

דקה 76: גול! 0:4 ליפו! עוד שער של יצחק, ה-17 שלו העונה בליגה, הפעם בנגיחה אחרי כדור קרן מוצלח. יפו מטיילת כל הדרך לניצחון רביעי ברציפות.

דקה 79: גול! נס ציונה צימקה ל-4:1! בלאגן ברחבה של יפו סידר לאמיר עגייב את השער המצמק באחד על אחד קליל מול מלול.

דקה 87: גול! 1:5 ליפו! וואליד דרוויש הוסיף את החמישי של יפו שהמשיכה לחגוג על נס ציונה.

גיל יצחק מכבי יפו. מאור אלקסלסי
מלך שערי הליגה עם 17 כיבושים. גיל יצחק/מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל - הפועל עכו 0:2

אחרי התיקו המאכזב עם נס ציונה, שחקניו של מוטי איווניר חזרו לנצח עם 0:2 ביתי קליל על עכו. אלחסן קייטה כבש את הראשון בדקה ה-53, ג'ניה ברקמן נגח את השני בדקה ה-68, ונוף הגליל הגדילה את הפער במקום החמישי ל-3 נקודות מרמת השרון.

דקה 53: גול! 0:1 לנוף הגליל! בעיטה לא מספיק טובה מצד שמאל הגיעה לאלחסן קייטה שהכניע בקלות את ראזי אבו חמדאן.

דקה 68: גול! 0:2 לנוף הגליל! כדור קרן מצד ימין מצא את הראש של ג'ניה ברקמן שנגח בעוצמה לרשת של עכו והכפיל את היתרון.

איחוד בני שפרעם - מכבי הרצליה 2:0

שמונה הפסדים רצופים לנועלת הטבלה שנמצאת בדרך הבטוחה לליגה א' אחרי עונה אחת בלבד. רן ואתורי כבש עבור הצהובים מהרצליה בבעיטה נפלאה לחיבורים של איתמר ישראלי עם השער ה-52 שבני שפרעם ספגה העונה, והפער מהמקום על מבחני ההישארות צמח ל-10 נקודות. ניר גואטה הכפיל בדקה ה-84 והרצליה עלתה בחזרה למקום השביעי בטבלה.

דקה 22: גול! 0:1 להרצליה! ביצוע מרהיב של רן ואתורי שמקצה רחבת ה-16 השתחרר נהדר ובעט כדור אדיר לחיבורים של איתמר ישראלי.

דקה 84: גול! 0:2 להרצליה! ניר גואטה עמד פנוי לחלוטין ברחבה של בני שפרעם, המתין למסירה מצד ימין ובעט כדור מדויק לפינה הרחוקה כדי להכפיל את היתרון ההרצליאני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל רמת גן - עירוני קרית שמונה 1:0
הפועל ראשון לציון - בני יהודה 2:0
הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 1:0
הפועל כפר סבא - הפועל אום אל פאחם 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully