וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "אי אפשר להתעלם ממה שעשינו. עכשיו צריך אופי"

16.3.2024 / 17:30

מכבי ת"א תחזור לליגה אחרי אולימפיאקוס (א', 20:00, ספורט4), המאמן: "בתחילת העונה הייתי חותם על מצב כמו עכשיו. צריכים את כולם ביחד". וגם: התלות במילסון והעומס

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

למכבי תל אביב לא ממש היה זמן להצטער על התבוסה 6:1 לאולימפיאקוס וההדחה בשמינית גמר הקונפרנס ליג, כי כבר מחר (ראשון, 20:00 בספורט4) מחכה לה משחק ביתי קשה מול הפועל חיפה שתרצה לשמור על המקום השלישי בטבלה, במחזור הסיום של העונה הסדירה בליגת העל. מאמן הצהובים רובי קין התייצב היום למסיבת העיתונאים לקראת קרב הצמרת.

"יום חמישי היה מאכזב, אבל הדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא להתקדם הלאה מהר. זו הסיבה שהייתי כל כך איתן כשחקן כדורגל והגעתי לאן שהגעתי. ככה אני גם כמאמן", אמר קין. "דבר אחד שאני יכול לומר הוא כמה אני גאה בשחקנים, בהתחשב בסיטואציה שלנו מתחילת העונה, כל הנסיעות שהיו לנו, שלושה ימי הכנה למשחק, ועדיין ב-14 משחקים באירופה ניצחנו 10 והפסדנו שניים. לא אירחנו אפילו משחק אחד בבית, עם הקהל שלנו, שלא זכה להיות חלק מהמסע הזה. התוצאה מאפילה קצת על כל זה, אבל כשלוקחים בחשבון שהגענו בתיקו להארכה ושם הפסדנו 2:0, אני לא יכול להיות יותר גאה בשחקנים. אף אחד לא אוהב להפסיד, אי אפשר להתעלם מהמספרים. כולנו מאוכזבים, אבל כאן אנחנו צריכים להראות אופי - ויש לנו אותו, בשחקנים ובצוות. אם היית אומר לי בתחילת העונה שבשלב הזה נהיה עם זכייה בגביע הטוטו, בפער של חמש נקודות בפסגת הליגה ונגיע כל כך רחוק באירופה לראשונה בתולדות המועדון, הייתי לוחץ לך את היד".

רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
מכבי תל אביב תצטרך להתאושש מהר/רויטרס

האם הבטיח לגולדהאר אליפות: "לא, אין צורך שאבטיח. הוא מכיר אותי. אני לא צריך לשדר ביטחון לאף אחד. הפסדים הם חלק מכדורגל ולומדים מהם יותר מאשר בניצחונות".

מה הוא רוצה לראות מחר: "אופי, שחקנים בראש מורם שגאים במה שעשינו עד כה. עשינו דרך מצוינת שאי אפשר להתעלם ממנה. אנחנו צריכים את כולם ביחד, כולל האוהדים שאני מקווה שימלאו את האצטדיון. שכולם ידחפו באותו כיוון, כי אי אפשר לשנות את התוצאה מיום חמישי, אבל אפשר להשפיע על מה שיקרה בהמשך העונה".

התלות במילסון: "כשהוא משחק הוא מהווה איום גדול, כי הוא מסוגל למשוך שניים-שלושה שחקנים אליו. החיסרון שלו גדול, הוא יודע לייצר דברים. בלעדיו אנחנו לא אותה קבוצה, אבל איפשר להתאבל על זה. השחקנים צריכים להתגבר על זה. אני לא מאמין שהשחקן מאולימפיאקוס פגע בו בכוונה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
מילסון מכבי תל אביב לצד קוסטאס פורטוניס אולימפיאקוס. רויטרס
חיסרון גדול. מילסון/רויטרס

כשירות לא אידיאלית: "אנחנו אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים בשבוע, למעשה. נסענו ליוון ובחזרה, שיחקנו כאן ואז טסנו לסרביה. ברור שזה גובה מחיר מהשחקנים, היינו צריכים להתרענן מעט והצוות יוודא שהשחקנים מטופלים נכון כדי להכין אותם בצורה הכי טובה".

"התקדמתי הלאה. יש מאמנים שמחפשים אשמים, אבל אני לא כזה. אני מתקדם מהר. תמיד יש עוד משחק מעבר לפינה, שהוא הזדמנות לתקן. זה היה המסר שלי לשחקנים ישר אחרי המשחק. קשה לעכל את זה עכשיו, אבל אי אפשר למחוק את ההצלחה שהייתה לנו בדרך. משפתי? בחיים לא אפיל את האשמה על שחקן אחד, זה משחק קבוצתי. לעולם אל תשאלו אותי דבר כזה, זה לא מכבד אותו ולא את חבריו לקבוצה. זו אף פעם לא אשמתו של שחקן אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully