וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול נהדר לספורי מול בשיקטאש, חלאיילה כבש, גרופר חזר אחרי 11 חודשים

צפו: קשר הנבחרת הכין את הראשון של אנטליאספור ב-1:2 המפתיע. שער שוויון לחלוץ גבאלה, מגן לודוגורץ שב מפציעה ארוכה

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

רגע לפני משחק הנבחרת החשוב מול איסלנד, רמזי ספורי סיפק הערב (שבת) בישול נהדר במשחק החוץ של אנטליאספור, שהפתיעה את בשיקטאש עם 1:2. הקשר פתח בהרכב האורחת ובדקה החמישית הכניס כדור עומק חכם למגן בונימין באלג'י שכבש שער מפתיע. ספורי ראה צהוב ארבע דקות לאחר מכן, אדם בוקסה הפולני הכפיל מהנקודה הלבנה (38) והמארחת הצליחה רק לצמק. ספורי הוחלף בדקה ה-76 ועלה יחד עם קבוצתו למקום השביעי, כשמאמנו סרג'ן יאלצ'ין חגג ניצחון על הקבוצה עמה הוא מזוהה ואותה הוביל לאליפויות כשחקן וגם כמאמן ב-2021.

* נטע לביא יצא לפגרת הנבחרת עם חיוך, אחרי שגמבה אוסקה ניצחה הבוקר (שבת) 1:2 את אווטה ושמרה על מקום בחלק העליון של הטבלה בליגה היפנית. הקשר שעשוי לפתוח בהרכב הנבחרת במשחק מול איסלנד, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-66, אחרי שאווטה צימקה את התוצאה. טאקסי אוסאמי כבש את הראשון בדקה הרביעית ובישל בדקה ה-57 את השני לדוואן. גמבה אוסקה מדורגת במקום השלישי בטבלה ביפן לאחר שצברה שבע נקודות בשלושה מחזורים. המשחק הבא שלה ייערך בעוד שבועיים נגד הירושימה.

צפו בבישול של רמזי ספורי

* אוסמה חלאיילה כבש את שער הליגה השישי שלו העונה באזרבייג'אן, כשהשווה בדקה ה-67 והציל לגבאלה נקודה עם 1:1 בחוץ מול אראז במחזור ה-27. גבאלה קטעה רצף של חמישה הפסדים, אבל עדיין נמצאת במקום האחרון. פיראס אבו עקל ישב על הספסל, גלעד אברמוב לא היה בסגל.

* כ-11 חודשים אחרי הפציעה הקשה בברך, דני גרופר חזר לשחק במדי לודוגורץ. המגן השמאלי היה בסגל בכמה משחקים קודמים וקיבל דקות במילואים, אבל הערב שב לשחק במדי אלופת בולגריה עם 27 דקות כמחליף בניצחון הביתי 0:6 על לוקומוטיב סופיה. לודוגורץ בפסגה אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דוד קלטינס שחקן סט. ג'ונסטון (מימין) רואה את קיוגו פורוהשי שחקן סלטיק כובש. Ian MacNicol, GettyImages
דוד קלטינס צופה בקיוגו פורוהשי כובש את הראשון של סלטיק/GettyImages, Ian MacNicol

* דוד קלטינס השלים 90 דקות בסלטיק פארק, שם סט. ג'ונסטון הפסידה 3:1 לאלופה סלטיק, שהתאוששה מההפסד להארטס ושבה לפחות זמנית לפסגת הליגה הסקוטית על חשבון ריינג'רס שתתארח מחר אצל דנדי. קלטינס וחבריו נותרו במקום ה-10.

* עומר יצחק הוחלף בתוספת הזמן בהפסדה של דילה גורי 1:0 בקוטאיסי לטורפדו במסגרת המחזור הרביעי בליגה הגאורגית. דילה גורי ניצחה בשלושת המחזורים הראשונים והבלם הישראלי בן ה-23, שגדל במכבי תל אביב ועבר בבית"ר תל אביב בת ים, בני יהודה והפועל כפר סבא, פתח בכל המשחקים.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו, שהפסידה 4:0 בבית לאותלוס ונשארה במקום האחרון בליגה הקפריסאית.

* דן גלזר ישב על הספסל של אופי כרתים ולא שותף ב-0:0 בחוץ מול קיפיסיאס, קבוצתו במקום ה-10 ונמצאת ארבע נקודות מעל הקו האדום בפלייאוף התחתון של הליגה היוונית.

* סער פדידה שוב לא שותף ואולימפיה לובליאנה רשמה תיקו שלישי רצוף - 1:1 בחוץ מול בראבו. היא מפגרת בתשע נקודות אחרי צלייה שבדרך לזכות באליפות סלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully