וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון דונלד פורש, פיקט בפילדלפיה, קינן אלן בשיקגו

סופשבוע סוער ב-NFL. דונלד, מגדולי שחקני ההגנה של העשור האחרון, הודיע על תליית הקסדה. הסטילרס העבירו בטרייד את פיקט, גארופולו חתם בראמס

ארון דונלד. Ryan Kang, GettyImages
ארון דונלד/GettyImages, Ryan Kang

הדרמות ה-NFL נמשכות. הליגה תיאלץ להיפרד מכוכב-על אחד לפחות, כשארון דונלד הודיע על פרישה. התאקל ההגנתי בן ה-32 מלוס אנג'לס ראמס, שלוש פעמים שחקן ההגנה של השנה, שיחק בליגה 10 שנים, בשמונה מתוכן נכנס לקבוצה הראשונה של נבחרת האול-פרו. הוא סיים את הקריירה עם 111 הפלות קוורטרבק, שני בהיסטוריה בעמדה שלו אחרי ג'ון רנדל (137).

ובמסגרת השחקנים הפעילים, פיטסבורג הפסיקה להאמין בקני פיקט ושלחה אותו לפילדלפיה כדי שישמש קוורטרבק מחליף לג'יילן הרץ. פיקט, בחירת סיבוב ראשון בשנת 2022, עזב שעות לאחר שראסל ווילסון חתם בסטילרס. פיטסבורג מסרה יחד איתו גם בחירת סיבוב רביעי בדראפט הקרוב ותקבל בתמורה בחירת סיבוב שלישי העונה ושתי בחירות סיבוב שביעי ב-2025.

שנה לאחר שעזב את קליפורניה והצטרף ללאס וגאס, ג'ימי גארופולו חוזר למדינה ועובר לראמס, שם ישמש מחליפו של מתיו סטאפורד. הוא מושעה משני המשחקים הראשונים של העונה בשל שימוש בחומרים אסורים.

שיקגו עדיין לא יודעת מי יהיה הקוורטרבק שלה, אבל מי שזה לא יהיה, הוא יחפש את קינן אלן. התופס בן ה-31 עובר לברס מלוס אנג'לס צ'ארג'רס תמורת בחירה רביעית בדראפט העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully