וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ריאל מדריד מלכת ליגת האלופות, אין אתגר גדול מזה"

מאמן מנצ'סטר סיטי מתרגש מהגרלת רבע הגמר, משבח את בלינגהאם ש"שינה את הקבוצה" ובונה על גריליש שחזר לאימונים: "כולם יודעים כמה הוא חשוב"

צפו בתקציר: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-1:1 בקרב הגדול של אנגליה/ספורט1

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות זימנה מפגש ענקיות בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד, וגם פפ גווארדיולה מתרגש. מאמן סיטי אמר אמש (שישי) לתקשורת האנגלית: "ריאל מדריד היא המלכה של המפעל. לפגוש אותה זה תמיד האתגר הכי גדול שיכול להיות, אי אפשר להתכחש לזה. המועדון, המסורת, הניסיון - יש להם הכל, ויהיה לנו קשה מאוד מולם".

לדבריו של גווארדיולה, לריאל יש יתרון מובנה במשחקים מהסוג הזה. "הגענו לגמר, לחצי הגמר ושוב לגמר, אבל להגיע כל כך רחוק במפעלים הללו זה דבר חדש עבורנו, עבור המועדון שלנו. אצל ריאל מדריד זה כבר דבר שבשגרה, ובסוף זה מיתרגם ליכולת לנצח משחקים חשובים".

גווארדיולה שיבח את ג'וד בלינגהאם. "ההשפעה שלו עצומה. הוא שינה את ריאל מדריד, איתו היא קבוצה אחת, ובלעדיו קבוצה אחרת. נצטרך לחשוב טוב-טוב איך לנסות להגביל אותו".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"האתגר הכי גדול שיש". גווארדיולה/GettyImages

לסיכום, עידכן גווארדיולה שג'ק גריליש שנעדר בשבועות האחרונים, חזר לאימונים לפני מספר ימים. פפ בונה עליו בתור השחקן שיכניס לשאר השחקנים את זריקת המרץ שהם זקוקים לה לקראת השלבים המכריעים. "כולם יודעים מה החשיבות של ג'ק. כל עוד הוא כשיר, הוא שחקן מפתח. הוא יכול לעזור לנו מאוד לסיים את העונה הזאת כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully