וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדורסל של מכבי ת"א שונה. קטש יודע טוב מאוד מה הוא עושה"

"לא רק בולדווין ובראון": ב"באסקטניוז" שיבחו את ההתקפה של הצהובים, אבל הזהירו מההגנה ה"קטסטרופלית": "כמו ב-NBA"

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה ביורוליג, מכבי תל אביב אמנם מדורגת במקום התשיעי שבמקרה הטוב יוביל להצטלבות עם ריאל מדריד האימתנית בפלייאוף - אבל גם נמצאת בעמדת זינוק לא רעה לסיים במקומות 7-8, עם סיכוי קטן להתברג אפילו במקום השישי שמוביל ישירות לרבע הגמר.

רוב הקרדיט הולך מטבע הדברים לווייד בולדווין שמוביל את הקבוצה וגם כיכב בניצחון החשוב על הכוכב האדום ביום חמישי האחרון, אבל באירופה מחמיאים גם לעודד קטש, ומשוכנעים שיש לו חלק בתוצאות.

"קטש נמצא במקום טוב. הוא עושה עבודה נהדרת, זאת הקבוצה שלו, היא משחקת כמו שהוא רוצה", ניתחו בפודקאסט של מגזין הכדורסל האירופי "באסקטניוז". "מכבי תל אביב קבוצה מהנה, כיף לראות את ההתקפה שלהם. לא רק בזכות ווייד בולדווין ולורנזו בראון, אלא בגלל שיש להם סטים התקפיים יפים מאוד, הרבה תנועות. הם משחקים הכי מהר ביורוליג, והכדורסל שלהם שונה מהרבה מאוד קבוצות".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Dragana Stjepanovic, אתר רשמי
מקבל קרדיט. קטש/אתר רשמי, Dragana Stjepanovic

מצד שני, הזהירו בפודקאסט מפני "ההגנה הקטסטרופלית" של הצהובים. "ההגנה שלהם היא קצת כמו הגנה של קבוצת NBA. הם הולכים על הרבה חטיפות, הרבה דיפלקשנים, וזה מתאים רק לחלק מהשחקנים. בונזי קולסון, למשל, נהדר בזה".

ב"באסקטניוז" נתנו קרדיט לקטש גם על הניצחון במחזור שעבר מול ז'לגיריס. "קטש היה מספיק אמיץ כדי לסמוך על החמישייה השנייה שלו כששחקני המפתח שלו לא היו בשיאם. תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומיאו, חסיאל ריברו - כולם שיחקו דקות ארוכות ועזרו למכבי לחזור מפיגור גדול. זו הייתה עוד הוכחה שהמאמן הזה יודע מה הוא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully