וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנה למאמן מיוזמתו": נחשפה הסיבה שפיירו לא זומן לנבחרת האיטי

חלוץ מכבי חיפה התלונן על עומס ולא נכלל בסגל למשחק הידידות מול גינאה הצרפתית. בטורקיה טוענים: "בשיקטאש תלך עליו בכל הכוח"

תקציר: פיורנטינה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

דין דוד פצוע, מצבת החלוצים של מכבי חיפה דלילה ופרנזי פיירו צריך לשמור על עצמו ככל האפשר. אולי זו הסיבה שבגינה החלוץ לא זומן באופן מפתיע לסגל נבחרת האיטי לקראת משחק הידידות מול גינאה הצרפתית בעוד שבוע.

פיירו נחשב לאחד השחקנים המובילים בנבחרת והמאמן סבסטיאן מינייה בנה עליו למשחק, אולם על פי דיווח בהאיטי החלוץ פנה בעצמו למאמן וביקש ממנו שלא לזמן אותו. "פיירו מרגיש עומס רב ולכן מעדיף לנצל את הפגרה כדי לנוח ולהגיע לשלבים המכריעים של העונה בישראל בכושר טוב", כתבו.

במקביל, הדיווחים בטורקיה על התעניינות של בשיקטאש בפיירו הולכים ומתרבים. על פי אחד הדיווחים אתמול, "בשיקטאש מוכנה ללכת על פיירו בכל הכוח", ומייעדת לו את משבצת החלוץ המוביל על חשבון ונסן אבובקאר שאמור להימכר בקיץ.

פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה. לירון מולדובן
רוצה להגיע לישורת האחרונה של העונה במיטבו. פיירו/לירון מולדובן

פיירו כבש העונה 22 שערים בכל המסגרות ומוביל את טבלת מלך שערי ליגת העל עם 14 כיבושים. ערן זהבי דולק אחריו עם 12 שערים, בעוד חברו לקבוצה דין דוד שצפוי לחזור אחרי הפגרה, חולק את המקום השלישי עם אלעד מדמון וגיא מלמד שכבשו 11 שערים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully