וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי לתקשורת היוונית: "לא נתנו לאולימפיאקוס מספיק כבוד"

חלוץ מכבי תל אביב התראיין לתקשורת היוונית וסיפק "הסבר מדהים" לתבוסה: "לא מספיק הערכנו אותם, הם תפסו אותנו ישנים". רובי קין לשחקני אולימפיאקוס: "הוכחתם שאתם הקבוצה הטובה יותר"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה ללקק את הפצעים אחרי ההדחה המשפילה, ביוון ממשיכים לחגוג עם אולימפיאקוס גם זמן רב אחרי המשחק. בתקשורת המקומית היללו אתמול (שישי) את מאמן אולימפיאקוס חוסה לואיס מנדיליבר על "תכנית משחק מבריקה", והמחישו באמצעות נתונים כיצד היוונים פירקו את הצהובים. ראשית, נמסרו קרוב ל-60 מסירות ארוכות במהלך המשחק לעבר דניאל פודנסה, שחקן הכנף של אולימפיאקוס שכיכב עם שער ושני בישולים - זאת אחרי שמנדיליבר זיהה את קו ימין של הגנת מכבי תל אביב כנקודת תורפה.

שנית, כשמכבי תל אביב יצאה להתקפות, הוצמדו לערן זהבי שני שחקנים כמעט באופן קבוע, מה שהגביל מאוד את מספר הנגיעות שלו בכדור ברחבה. "אולימפיאקוס חיסלה את זהבי", כתבו באתר "SportTime".

זהבי אף התראיין בשדה התעופה בדרך חזרה לישראל לאתר היווני "Gavros" וסיפק "הסבר מדהים" לתוצאה החריגה - כך על פי כלי התקשורת המקומיים.

"אנחנו מאוד מאוכזבים, כי הגענו למשחק עם יתרון בטוח אבל לא ניצלנו אותו. אני חושב שלא נתנו מספיק כבוד לאולימפיאקוס, ולצערי שילמנו על זה מחיר", צוטט זהבי כאומר. "אסור לזלזל בקבוצה גדולה. בסופו של דבר הם תפסו אותנו ישנים וכבשו שער מהיר, בדיוק כמו שאנחנו כבשנו במשחק הראשון. הם היו מצוינים והיה להם גם קצת מזל. אני מאחל להם בהצלחה בהמשך".

יוסף אל עראבי שחקן אולימפיאקוס עם ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
זלזול שעלה ביוקר? זהבי עם אל יוסף אל עראבי/רויטרס

באחד האתרים ביוון דווח כי רובי קין נכנס לחדר ההלבשה של אולימפיאקוס בסוף המשחק ובירך אותם על ההעפלה לרבע הגמר. "רציתי לברך אתכם ולומר לכם שהייתם ראויים לעלות שלב. הוכחתם שאתם הקבוצה הטובה יותר", אמר קין לשחקני אולימפיאקוס, ועל כך כתבו בתקשורת היוונית: "גם מאמן מכבי תל אביב הכיר בדומיננטיות העצומה של אולימפיאקוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully