וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח צפוי לפתוח מול יונייטד, קלופ: "לא היה הרבה זמן להתכונן"

המצרי שחזר ל-11 בליגה האירופית אמור לשמור על מקומו ברבע גמר הגביע, מאמנו: "ניתקל בכמה אתגרים אליהם אנחנו עוד לא מודעים". הוילונד חוזר בצד השני (א', 17:30, ספורט1)

תקציר: ליברפול - ספרטה פראג 1:6/ספורט1

שלב רבע הגמר של הגביע האנגלי יגיע לסיומו מחר (ראשון), עם המשחק המרכזי בו תארח מנצ'סטר יונייטד את ליברפול. עוד קודם לכן, תקווה צ'לסי שלא למעוד מול לסטר סיטי.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח מול שחקן מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנאצ'ו. רויטרס
משחק מרתק. סלאח לצד גרנצא'ו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול (ראשון, 17:30, ספורט1)

אחרי ה-1:1 במשחק העונה מול מנצ'סטר סיטי וה-1:6 המהדהד על ספרטה פראג בדרך לרבע גמר הליגה האירופית, מחזיקת גביע הליגה מנסה לעשות צעד נוסף אל עבר תואר נוסף. ליברפול סופרת תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, אך המפגש הקודם עם השדים האדומים היא נעצרה עם 0:0 חלש באנפילד.

מנגד, יונייטד התאוששה מההפסד בדרבי עם 0:2 חשוב על אברטון, והיא מקווה להמתיק עוד עונה קשה. רסמוס הוילונד ישוב לסגל ועשוי לפתוח, גם הארי מגווייר וארון וואן-ביסאקה כשירים. מוחמד סלאח, שחזר להרכב של קלופ בליגה האירופית, אמור לשמור על מקומו ב-11. "אריק טן האח מאמן טוב, הוא יודע בדיוק איך אנחנו משחקים", אמר קלופ. "ניתקל בכמה אתגרים שאנחנו אפילו לא מודעים אליהם כרגע. לא ממש היה לנו זמן להתכונן, אבל נצטרך להיות מוכנים. סלאח בלי ספק מוכן. הוא כל כך טוב, שחקן שכל כולו איכות ואני מרוצה מאוד גם מאיך שהצלחנו להסתדר בלעדיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קונור גלאגר צ'לסי. רויטרס
מפגש נוסף עם יריבה מליגת המשנה. גלאגר/רויטרס

צ'לסי - לסטר סיטי (ראשון, 14:45, ספורט1)

בעוד רושמים עוד עונה עגומה ומאכזבת, היורדת מהפרמיירליג נמצאת בדרכה הבטוחה לשוב לליגה העליונה. אף שבשבועות האחרונים היא מעט מגמגמת, לסטר מוליכה את הצ'מפיונשיפ אחרי 37 מחזורים, וכעת היא תנסה לחולל הפתעה ולהכניע את צ'לסי אחרי חמישה הפסדים ותיקו בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. מאוריסיו פוצ'טינו, שהדיח קבוצת צמרת מליגת המשנה גם בסיבוב הקודם (לידס, עם 2:3 בדקה ה-90), צפוי לבצע רוטציה בהרכב כשרוברט סאנצ'ס, בן צ'ילוול, נוני מדואקה ומיכאילו מודריק עתידים לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully