וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודמונדסון בסגל נבחרת איסלנד מול ישראל, גילפי סיגורדסון בחוץ

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 19:40

הכוכב הגדול, נגדו הוגשה בקיץ תלונה בגין אונס, שב לסגל לראשונה מאז יוני. מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים לא נכלל בסגל: "אכזבה עצומה, אני הייתי סומך על עצמי". המאמן הריידה: "הוא לא שיחק השנה, זה לא היה הוגן כלפי השחקנים האחרים"

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

24 שעות אחרי נבחרת ישראל, גם יריבתה בחצי גמר פלייאוף ההעפלה ליורו 2024 איסלנד פרסמה את הסגל שלה. המנצחת ב-21 במרץ בבודפשט תתארח חמישה ימים לאחר מכן את אצל המנצחת במפגש המקביל בין בוסניה לאוקראינה בגמר פלייאוף מוקדמות יורו 2024, שבסיומו המנצחת תזכה בכרטיס האחרון לאליפות שתיערך בקיץ בגרמניה.

החדשות הגדולות מגיעות מכיוונו של הכוכב הגדול אלברט גודמונדסון, שכבש 10 שערי סרייה A במדי גנואה העונה, אך לא היה חלק מהנבחרת מאז יוני משום שבקיץ הוגשה נגדו תלונה בגין אונס. כעת הוא שוב זומן, לאחר שהפרקליטות החליטה שלא להגיש נגדו כתב אישום.

בחודשים האחרונים משטרת איסלנד גיבשה תיק חקירה והגישה אותו לפרקליטות, אבל שם החליטו לא לקחת את העניין לבית המשפט ולמעשה לסגור את הסיפור בלי העמדה לדין. בכך, הכוכב הפך לזמין לנבחרת בדיוק בזמן הכי קריטי.

"אני לא יודע כמה אני יכול להתייחס לפרשה", אמר מאמן נבחרת איסלנד אוגה הריידה. "דיברתי עם אלברט לכל אורך התקופה הזו, הוא דרוך ומוכן לשחק ובגלל זה הוא בסגל.

שחקן נבחרת איסלנד, אלברט גודמונדסון. Jonathan Moscrop, GettyImages
שב לסגל. גודמונדסון/GettyImages, Jonathan Moscrop

מי שנותרו בחוץ הם צמד הוותיקים ושניים מהסמלים הכי גדולים של הנבחרת, ארון גונארסון וגילפי סיגורדסון, שמחלימים מפציעות ועדיין לא מצאו קבוצות חדשות - גונארסון לו 103 הופעות בינלאומיות, סיים את דרכו באל עראבי הקטארית וסיגורדסון, מלך שערי איסלנד בכל הזמנים, שוחרר בסוף ינואר מלינגבי הדנית.

"זו אכזבה עצומה עבורי", אמר סיגורדסון. "אחת הסיבות העיקריות שהמשכתי לשחק היא לשחק בנבחרת. ניסיתי להיות מוכן למשחקים הללו בחודשים האחרונים, אבל לצערי אני לא בסגל. על אף הפציעות הקטנות, אני מרגיש טוב. אני הייתי סומך על עצמי כדי להיות בסגל".

הריידה הגיב ואמר: "אני שמח שהוא לא מרוצה. הוא בחוץ כבר תקופה ארוכה ולא שיחק השנה, זה לא היה אפשרי לכלול אותו, זה לא הוגן כלפי השחקנים האחרים. אני מקווה שהוא יחזור בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully