וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תתאושש מהטראומה בירושלים? בראון מחוץ לסגל מכבי ת"א

15.3.2024 / 17:48

אחרי ההדחה מהיורוקאפ תצא הקבוצה של פרנקו למשחק חוץ בבירה (21:10) אצל הקבוצה הלא יציבה של מנדזוריס שתחסר את סמית' וג'ונסון. ג'ייקובן בראון, מנפורד וזלמנסון ייעדרו אצל פרנקו. מכבי תל אביב ללא הרכז, ריברו וקולסון תארח את עפולה (19:15) המתחברת

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת), ובמוקד דרבי האדומות המרתק בירושלים כשהפועל ירושלים תנסה להתאושש מהתקופה הלא טובה שלה ותארח את הפועל תל אביב שהודחה השבוע מהיורוקאפ. מכבי תל אביב הלוהטת תארח את הפועל עפולה המשתפרת.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת מול שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף. ברני ארדוב
יהיה מעניין. גינת מול רנדולף/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (21:10)

התקופה הלא טובה של החבורה של איליאס קאנדזוריס המשיכה גם השבוע עם הפסד למכבי תל אביב בחוץ והפסד בליגת האלופות לפרישטרי שסיבך את האדומים במאבק על הכניסה לשלב רבע הגמר. בירושלים רוצים להתאושש כבר מחר נגד הפועל תל אביב לפני המשחק הגורלי שלהם באירופה, כשהם יודעים שהפסד נוסף בליגה יסבך אותם במאבק לכניסה לשישייה הראשונה בתום שני הסיבובים הראשונים בליגת העל. ספידי סמית' וכריס ג'ונסון שסובל מפציעה קלה יישארו מחוץ לסגל.

אחרי ההדחה המאכזבת ברבע גמר היורוקאפ חוזרת הפועל תל אביב לליגה שם היא רוצה לתפוס את המקום הראשון בתום העונה הסדירה כדי להשיג את הביתיות לכל אורך הפלייאוף. בקבוצה חזרו היום להתאמן אך הודו כי לא יודעים כיצד תשפיע ההדחה על השחקנים שנראו מאוכזבים מאוד אחרי ההפסד לבשיקטש, במשחק בו הוליכו ב-21 הפרש במהלך המחצית הראשונה. מי שייעדרו מחר ג'ייקובן בראון שיחמיץ את השבועות הקרובים בשל קרע חלקי בגיד הפיקה ועידן זלמנסון החולה. אליהם יצטרפו מחוץ לסגל דז וולס וקסבייר מנפורד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ווייד בולדווין מכבי תל אביב. GettyImages
הרבה מהעול ההתקפי על הכתפיים שלו. בולדווין/GettyImages

מכבי תל אביב - הפועל עפולה (19:15)

הריצה הנפלאה של מכבי תל אביב בחודש האחרון נמשכה גם אתמול בניצחון החוץ על הכוכב האדום בלגרד ששמר אותם בתמונת הפלייאוף של היורוליג. בליגה החבורה של עודד קטש רשמה כבר עשרה ניצחונות רצופים, והמשחק מחר נגד עפולה פותח עבורם שבוע כפול ביורוליג, כך שמכבי תרצה לעבור את המשחק בצורה החלקה ביותר. רומן סורקין ימשיך להיעדר מההתמודדות, כשקטש הותיר הפעם את חסיאל ריברו מחוץ לסגל, כמו גם את בונזי קולסון ולורנזו בראון.

הקבוצה של רועי פרל הצליחה לרשום שלושה ניצחונות רצופים בתקופה האחרונה ולהתייצב במקום השמיני שמוביל לפלייאוף. עפולה עשתה זאת למרות שבמשך כמעט שני משחקים הופיעה עם שלושה זרים בשל הפציעה של קסיוס סטנלי שחזר בשבוע שעבר לניצחון על הפועל חולון. מי ששב נהדר אל הפרקט הוא הרכז תומר אסייג, שלא שיחק בסיבוב הראשון נגד מכבי תל אביב. בעפולה נמצאים כבר במרחק גדול מהתחתית ורוצים להמשיך את המומנטום כדי להמשיך לרגעי ההכרעה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully