וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק "עוקצני": דבורים "תקפו" את הטניסאי הספרדי: "היו אלפים"

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 11:33

משחק רבע גמר האינדיאן וולס בין אלקראס לזברב נעצר לכמעט שעתיים אחרי שנחיל דבורים עט על המדורג 2 בעולם שנעקץ בראשו: "זה היה מטורף, ניסיתי להתרחק מהן, אבל היו כל כך הרבה". צפו באירוע הביזארי

תיקתקנו, 15.3/ספורט1

קרלוס אלקראס המדורג 2 בעולם עלה הלילה (בין חמישי לשישי) לחצי גמר טורניר האינדיאן וולס, שם יתמודד מול יאניק סינר, זוכה אליפות אוסטרליה הפתוחה. הספרדי לא התקשה וניצח 3:6, 1:6 את אלכסנדר זברב הגרמני, אך במהלך המשחקון השלישי, המשחק נאלץ להיעצר לכמעט שעתיים בעקבות סיבה ביזארית למדי שהסתיימה בעקיצה של אלקראס.

לא מדובר בעקיצה סרקסטית כלפי זברב של הטניסאי הספרדי, אלא עקיצה של ממש של דבורה. "ראיתי כמה דבורים מסביב, אבל חשבתי שזה רק כמה. הרמתי את הראש והיו אלפים שעפו לתוך השיער שלי", סיפר אלקראס על הרגעים המבהילים. "אני קצת מפחד מדבורים, הייתי צריך להישאר בטוח ורצתי לכל מקום. זה היה מטורף, ניסיתי להתרחק מהן, אבל היו כל כך הרבה ורצתי לכל מקום".

צפו ברגע "העוקצני" באינידאן וולס

כאמור, במהלך המשחקון השלישי של רבע הגמר, נחיל דבורים נכנס לאצטדיון והתיישב על מצלמת "העכביש" אשר נעה מעל המגרש באמצעות כבלים. בעקבות הבהלה הרבה ו"מתקפת הדבורים" על המגרש, המשחק הופסק לשעה ו-40 דקות עד שהכוורן של הטורניר הגיע ושאב בוואקום את הדבורים מהמצלמה, במה שפתר את הבעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נחיל דבורים אינדיאן וולס. GettyImages
"אלפי דבורים עפו לשיער שלי". הנחיל שהגיע למגרש הטניס/GettyImages

"האזור הזה בתקופה הזו של השנה יכול להיו תנקודה חמה לדבורים, עם כל הפריחה", אמרו מארגני הטורניר לאחר האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully