וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייס ניגן בחצוצרה, מאות אוהדים באו לשדה: "תביאו את הגביע!"

ביוון לא נרגעים מה-1:6 הענק של אולימפיאקוס על מכבי תל אביב, מפנטזים על גמר אירופי "כל-יווני" וחוגגים: "סוף סוף לנצח קבוצה ישראלית. זה משחק שנכנס למיתולוגיה היוונית"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

ביוון לא נרגעים מההישג הענק של אולימפיאקוס. הקבוצה היוונית הצליחה לחזור מפיגור 4:1 במשחק הראשון בשמינית גמר הקונפרנס ליג מול מכבי תל אביב, לנצח 1:6 בגומלין בהארכה ולעלות לשלב רבע הגמר באחד המהפכים הגדולים בתולדות המועדון מפיראוס. לשחקנים והצוות המקצועי המתינו מאות אוהדים ב-5 לפנות בוקר בשדה התעופה בפיראוס, שהניפו אותם באוויר בשירה אדירה של "תביאו לנו את הגביע האירופי!".

"לילה אגדי והעפלה היסטורית עבורנו!", כתב ואנגליס מארינקיס, בעלי הקבוצה. "ברכות לכולם, זאת אולימפיאקוס שלנו, עם כל האהבה הענקית והרוח של פיראוס! אנחנו ממשיכים לחלום, לעולם לא מוותרים!".

עוד לפני ההמראה של השחקנים ליוון מסרביה, חיכתה להם הפתעה על המטוס כשכל הצוות בירך אותם והטייס יצא מתא הטייס עם חצוצרה והחל לנגן את ההמנון של אולימפיאקוס וקול תשואות השחקנים והצוות המקצועי.

צפו בקבלת הפנים שחיכה לאולימפיאקוס בשדה התעופה ביוון

ב"גאזטה" המשיכו להתמוגג מההופעה של האימפריה היוונית: "טירוף חושים, פראנויה, איך שתרצו לקרוא לזה. קשה לתאר מה שקרה אתמול בסרביה. זה משחק שנכנס למיתולוגיה היוונית. סוף סוף לנצח קבוצה ישראלית ועוד בצורה הזאת".

עוד בוואלה!

תסכול עצום במכבי תל אביב: "רק אליפות תפצה על הערב הזה"

לכתבה המלאה

בתקשורת היוונית כבר מפנטזים על האפשרות שאולימפיאקוס תפגוש את פאוק סלוניקי בהמשך הטורניר, כשמרבע הגמר ניתן להתמודד מול קבוצה מאותה מדינה: "רבע הגמר? אנחנו רוצים גמר כל-יווני בין פאוק לאולימפיאקוס!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully