וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון יוצאת מגדרה: "אתם גדולים, אתם אגדיים, אתם מדהימים"

התקשורת היללה את אולימפיאקוס: "המהפך הכי גדול ב-99 שנות הקיום שלה. קללת הישראליות נשברה בלילה בו קרה הבלתי ייאמן"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

כלי התקשורת ביוון יצאו הלילה (חמישי) מגדרם אחרי ה-1:6 הענק של אולימפיאקוס על מכבי תל אביב בתום הארכה. האדומים-לבנים ספגו אש כשהובסו 4:1 על ידי הצהובים בשבוע שעבר בפיראוס, אבל הערב הוליכו 0:3 במחצית, ניצחו 1:4 ב-90 דקות והשלימו את הקאמבק בהארכה. חוסה לואיס מנדיליבאר שעבר שבוע קשה שכלל גם הפסד לפנאתינייקוס בליגה, חגג יום הולדת 63 עם מהפך עצום.

ב-Sport24 כתבו: "אגדת הניסים. אולימפיאקוס החלומית הרסה את מכבי תל אביב עם 1:6 בהארכה, ביצעה מהפך אחרי ההפסד 4:1 במשחק הראשון והשיגה העפלה אגדית לרבע גמר הקונפרנס ליג. הערב אולימפיאקוס הוכיחה שהיא בנויה מפלדה, בערב אירופי גדול".

ב"גאזטה" היללו: "אתם גדולים, אתם אגדיים, אתם מדהימים". אחר כך הוסיפו: "אולימפיאקוס השיגה את המהפך הכי גדול ב-99 שנות הקיום שלה ועלתה ל-8 הגדולות בקונפרנס ליג".

שחקני אולימפיאקוס חוגגים. רויטרס
"העפלה אגדית". שחקני אולימפיאקוס/רויטרס

ב-ertnews כתבו: "אולימפיאקוס השיגה ניצחון אפי 1:6. הקבוצה מפיראוס נתנה מתנה מושלמת לחוסה לואיס מנדיליבאר לכבוד יום הולדתו, עם העפלה אגדית לרבע גמר הקונפרנס ליג".

ב-athlosnews הכותרת קראה: "הסאגה האגדית הסתיימה עם ניצחון החוץ הגדול בהיסטוריה של אולימפיאקוס. אין מילים שיכולות לתאר את מה שאולימפיאקוס עשתה בסרביה! הקללה נגד הישראליות נשברה, בלילה בו קרה הבלתי ייאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully