וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "במקום לעשות היסטוריה, עשינו היסטוריה הפוכה"

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 0:56

כוכב מכבי ת"א שבור אחרי ה-6:1: "זה כל כך כואב, היתה הרגשה שאנחנו רוצים שהמשחק ייגמר כמה שיותר מהר". הוא וקין הודו שהניצחון הענק ביוון אולי השפיע לרעה, המאמן: "נראינו מפוחדים, רוצה כעת לראות את האופי של השחקנים"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את אחת המפלות הכואבות בתולדותיה, והודחה בשמינית גמר הקונפרנס ליג. אחרי ה-1:4 המדהים על אולימפיאקוס ביוון בשבוע שעבר, התייצבו הערב הצהובים למשחק הגומלין בבאצ'קו טופולה כשהם עם רגם וחצי בדרך להשגת הכרטיס ההיסטורי לרבע הגמר. אלא שהיוונים מחקו את כל היתרון עם 0:3 כבר במחצית הראשונה, קבעו הארכה עם 1:4 בתום 90 הדקות, וסגרו את 120 הדקות עם 1:6 מהדהד (5:7 בסיכום המשחקים) - הפסד השיא של מוליכת ליגת העל במפעלים האירופיים, לעיני מיטש גולדהאר שצפה מהיציע. לא ייאמן.

מכבי תל אביב המותשת והשבורה מנטלית שאיבדה רצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות תקווה להתאושש במהרה - כבר ביום ראשון מצפה לה משחק סיום העונה הסדירה מול הפועל חיפה. ואם התבוסה המשפילה הערב לא מספיקה, הרי שהצהובים חוששים גם לאור פציעת הכוכב הגדול מילסון, שירד מכר הדשא כבר בדקה ה-14, ובלעדיו זה שוב נראה רע מאוד.

רובי קין עם שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
הכי כואב שיש. קין/רויטרס

"לא שיחקנו טוב כבר מההתחלה, הם היו עדיפים בהרבה", הודה רובי קין. "זה ערב קשה. ידענו שאולימפיאקוס קבוצה איכותית ושאולי הוצאנו קצת יותר מדי במפגש הראשון. לא רצינו להפסיד ככה. כל הכבוד לאולימפיאקוס, אנחנו מאוד מאוכזבים. אני לא יכול להאשים את השחקנים, הם התאמצו, אבל היריבה היתה עדיפה בהרבה. אפשר היה לראות את האיכות של פודנסה. שחקנים גדולים מופיעים ברגעים גדולים, וזה מה שקרה. ספגנו יותר מדי שערים קלים, נראינו קצת מפוחדים לפרקים".

על העונה האירופית שעברה על הקבוצה שלו אמר המאמן הצהוב: "זו היתה עונה אירופית טובה, אבל קשה לקבל את זה כרגע, אחרי הפסד כזה. אם היתה תוצאה מעט נמוכה יותר יכולנו לדבר אחרת. נצטרך אופי עכשיו. צריך להתרכז בליגה, זה חשוב, אני רוצה לראות אופי גדול כדי להתאושש, השחקנים צריכים להראות שיש להם את האמונה להמשיך קדימה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוסף אל עראבי שחקן אולימפיאקוס עם ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
מתוסכל מאוד. זהבי עם אל עראבי בסיום/רויטרס

ערן זהבי הוסיף: "אכזבה ענקית. נסענו לאתונה בשבוע שעבר, הגענו לפה עם יתרון מאוד גדול אבל לא הופענו היום. הם שטפו את המגרש. אי אפשר לספוג שישה שערים באירופה ולהמשיך להיות במפעל. ספגנו שער אחרי עשר דקות וזה שיבש לנו את כל התכניות, מילסון נפצע, הדברים קצת הלכו לרעתנו. חבל, כי היינו צריכים לא לספוג שלושה שערים. היתה לי הרגשה שאנחנו רוצים שהמשחק ייגמר כמה שיותר מהר ואי אפשר לשחק ככה מול אולימפיאקוס. חבל. באנו לא מספיק "רעים", לא מספיק מפוקסים, לצערי אי אפשר להיראות ככה.

על העונה האירופית של הצהובים אמר: "היתה לנו דרך ארוכה מהקיץ עד לפה. ברור שאנחנו מאוד מאוכזבים, נוכל להסתכל על הקמפיין הזה בגאווה, אבל בטעם מר. אין תירוצים. אנחנו גאים בדרך שעשינו, עם המון טיסות, בלי משחקי בית לאחרונה. זה היה בידיים שלנו וזה כל כך כואב. במקום לעשות היסטוריה, עשינו היסטוריה הפוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully