וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לא רצה": מדוע בן ווייט מסרב להיות חלק מנבחרת אנגליה?

מאז שנטש את המונדיאל בקטאר באמצע, מגן/בלם ארסנל מבקש מגארת' סאות'גייט לא לזמן אותו. כשנה וחצי אחרי העזיבה המפתיעה, המנג'ר התייחס לראשונה, בהרחבה ובצער

תקציר: ארסנל - ברנטפורד 1:2/ספורט1

נבחרת אנגליה תפגוש בהמשך החודש את ברזיל ובלגיה לשני משחקי הכנה לקראת היורו בקיץ ובין השחקנים שבסגל ניתן היה למצוא אייבן טוני שחזר לשחק אחרי שמונה חודשי השעייה וכן את אנתוני גורדון וג'ראד ברנת'ווייט הצעיר מאברטון שזכו לזימוני בכורה, אבל מי ששוב נעדר מהרשימה הוא בן ווייט.

וייט, שכזכור זומן לסגל נבחרת אנגליה למונדיאל בקטאר ועל פי הדיווחים בזמנו עזב את הנבחרת עוד בעיצומו של הטורניר בעקבות ויכוח עם העוזר וניתוק מיתר השחקנים, מסרב מאז להיכלל בסגל והערב (חמישי) נאלץ המנג'ר גארת' סאות'ג'ייט להתייחס לכך לראשונה, ובהרחבה.

בן ווייט ארסנל. רויטרס
ביקש לא להיות חלק מהנבחרת. בן ווייט/רויטרס

ווייט בן ה-26, שהשבוע דווח כי סיכם על הארכת חוזה חדש ומשודרג בארסנל, רשם רק ארבע הופעות במדי שלושת האריות, כולן במשחקי ידידות. ייתכן שהסיבה לבחירתו לא להגיע היא אכן מסיבות אישיות או חברתיות, אולי גם מכיוון שהוא לא המגן הימני ו/או הבלם הראשון בסגל, אבל כך או אחרת להגיע לנבחרת הוא לא מוכן - גם לא בחלון שבו נעדרים מהסגל קירן טריפייר, טרנט אלכסנדר ארנולד וריס ג'יימס, כך שקשה להאמין שהוא לא היה פותח הפעם כמגן ימני, אפילו ששוב מדובר על משחקי ידידות.

"אדו (המנהל הטכני של ארסנל) שוחח עם אנשי ההתאחדות ועדכן שהפעם בן לא רוצה להיות חלק מהסגל", אמר סאות'גייט במסיבת עיתונאים אחרי פרסום הסגל, "עבורי זה מאוד חבל, כי הוא שחקן שאני אוהב, שחקן שזימנתי ליורו כשעוד שיחק בברייטון ואחר כך לקחתי אותו למונדיאל.

"שוחחתי איתו אחרי גביע העולם בקטאר ואני לא לגמרי יודע למה הוא לא איתנו, אבל אני חייב לכבד את רצונו. אני משאיר את הדלת פתוחה כי הוא שחקן מצוין, שחקן שלדעתי יכול לעשות את ההבדל עבור נבחרת אנגליה, אבל הוא לא זמין עבורנו לצערי והדבר היחיד שנותר לי לעשות הוא להבהיר שאין בינינו שום מחלוקות או ויכוחים, מעולם לא הייתה לי בעיה איתו ולא היה לו שום עימות עם סטיב הולנד, כי זה משהו שנכתב בעבר ולא אהבתי לקרוא. אני מוכן שיגידו עליי הכל, אבל לא שיאשימו אדם מהצוות שלי שבגללו בן ווייט לא בנבחרת. אם הוא היה רוצה, הוא היה חלק מהסגל", סיכם המנג'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully