וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכאון, סמים ואלכוהול: המשבר העמוק של אקס נבחרת איטליה

חלוץ העבר של יובנטוס ואינטר חשף שאיבד את כספו, משפחתו ובריאותו: "אני מאבד שליטה על חיי. הגעתי להרס עצמי"

תיקתקנו, 14.3/ספורט1

עשרות שחקנים בכדורגל הארגנטיני, בליגה המקומית ובנבחרת, כולל אלוף העולם וקשר רומא לאנדרו פארדס, הביעו היום (חמישי) תמיכה והזדהות עם שחקן העבר פאבלו דניאל אוסבלדו המכונה "דני". אוסבלדו פתח את הלב בסרטון שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו, בו סיפר כי הוא מתמודד עם קשיים נפשיים רציניים שהובילו אותו גם להתמכרויות.

אוסבלדו נולד בארגנטינה, גדל בה והחל בה את הקריירה, אך בגיל צעיר עבר לאיטליה והתאזרח באותה מדינה. אחרי ששיחק בשורה ארוכה של קבוצות בסרייה A, הוא הגיע עד הנבחרת הלאומית וערך במדיה 14 הופעות שבהן כבש ארבעה שערים. בין המועדונים שבהם עבר בולטים פיורנטינה, רומא, יובנטוס ואינטר, כאשר בשלהי הקריירה שב למולדתו ושיחק בין היתר בבוקה ג'וניורס.

חלוץ העבר חשף, תוך שהוא מציין שהוא "לא יודע אם זו קריאה לעזרה או או פשוט צורך לדבר על זה", שהוא סובל מדיכאון שבין היתר דרדר אותו להתמכר לסמים ואלכוהול. "אני מאבד שליטה על החיים שלי". עוד גילה אוסבלדו שהוא נמצא בטיפול פסיכיאטרי ונוטל תרופות: "יש לי מחלה מאוד ספציפית. הדימוי העצמי שלי נמוך, אני נופל שוב ושוב. הגעתי למצב של הרס עצמי ואני הורס גם את מי שבסביבה שלי. למעשה, אני חי לבד ומסתגר בבית", המשיך.

אוסבלדו הוסיף שהבעיות הללו הרחיקו אותו ממשפחתו וחבריו, שהוא מתקשה לצאת מהמשבר ואפילו לא מצליח לבצע פעולות יומיומיות בסיסיות: "לפעמים אין לי כוח לקום מהמיטה או להתקלח". הוא הסביר שהעלה את הסרטון למען אנשים שנמצאים במצב דומה, ומתוך הבנה ש"לבד אי אפשר לצאת מזה וחשוב לפנות לעזרה של איש מקצוע".

עוד סיפר הארגנטינאי שאין לו עבודה קבועה והוא בזבז את מרבית הכסף שחסך במהלך הקריירה המכובדת שלו ככדורגלן, אבל הדגיש כי "לא אכפת לי מהכסף. הכי כואב לי להיות שהנשמה שלי ענייה". אוסבלדו התנצל בפני קרוביו ובפני זוגתו לשעבר, ולסיום אמר: "הלוואי שיום אחד אצליח להיות מי שהייתי פעם. זה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully