וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל התאוששה על חשבון וירטוס, שיא אסיסטים ביורוליג לנועם יעקב

אלופת אירופה קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 74:89, יאבוסלה בלט. רכז וילרבאן סיים עם 4 נק' ו-6 אס' ב-80:84 על אנאדולו המאכזבת

תקציר הניצחון 78:80 של ריאל מדריד על טנריפה/ספורט1

ריאל מדריד קטעה את המומנטום השלילי ביורוליג על חשבון וירטוס בולוניה הערב (שישי), בעוד שאנאדולו אפס המאכזבת הפסידה לווילרבאן של נועם יעקב.

וילרבאן - אנאדולו אפס 80:84

שלושה ניצחונות מארבעת המשחקים הקודמים השאירו את הטורקים איכשהו בתמונת המאבק על המקום העשירי, אולם המפלה הבלתי צפויה הערב אולי חרצה את גורלם במאבק על הפליי-אין. נועם יעקב שוב קיבל מקום בחמישייה וסיפק את הסחורה, עם 4 נקודות (2 מ-4 ל-2, 0 מ-3 ל-3), 3 ריבאונדים ושיא אסיסטים אישי של 6, לצד שני איבודים ב-18 דקות.

הרכז הישראלי הצעיר סייע לקבוצתו לפתוח היטב, עם 2 נקודות, 2 ריבאונדים ו-4 אסיסטים במהלך המחצית הראשונה, אותה סיימה וילרבאן ביתרון 39:46. יעקב המשיך להרשים גם ברבע השלישי, בו ברחה המארחת ל-45:57, לפני שסופסל ברבע האחרון. אפס סוף סוף התעוררה, רודריג בובואה עוד הוריד ל-81:80, 28 שניות לסיום, אך פריס לי סגר עניין עם שלשה גורלית בצד השני. טימותי לואאו קבארו הוביל עם 21 נקודות, וויל קלייברן סיים עם 16 מנגד.

נועם יעקב, שחקן וילרבאן. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
שוב סיפק את הסחורה. נועם יעקב/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

וירטוס בולוניה - ריאל מדריד 89:74

שתי הקבוצות התייצבו לקרב הצמרת המסקרן במומנטום שלילי, ובסיומו קטעה ריאל רצף של שלושה הפסדי יורוליג ועשתה צעד חשוב נוסף אל עבר הבטחת הפסגה. האיטלקים, מנגד, עם הפסד חמישי בשבעת משחקיהם האחרונים. אלופת אירופה נטלה את ההובלה ברבע הראשון, ובאמצע הבשני כבר ברחה ל-19:32 עם שלשה של סרחיו יוי. לחדרי ההלבשה ירדו הבלאנקוס ב-31:44, היתרון הזה נשמר גם ברבע השלישי, בעיקר בזכות גרשון יאבוסלה, ונותר עד הסיום - בין היתר בשל ערב קליעה רע של וירטוס מבחוץ (4 מ-19). יאבוסלה הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נקודות, אייזאה קורדינייר קלע 12 מנגד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גרשון יאבוסלה ריאל מדריד. GettyImages
ריאל התאוששה בדיוק בזמן. יאבוסלה/GettyImages

באיירן מינכן - ז'לגיריס קובנה 58:64

בסיבוב הראשון זה הוכרע בסל ניצחון דרמטי של קינן אוואנס, אולם הפעם באיירן נקמה. הבווארים פתחו היטב ועלו ל-10:20 בתחילת הרבע השני, עם דקות טובות של דווין בוקר. ז'לגיריס ניסתה לחזור, אך אחוזי קליעה רעים מכל הטווחים (50 אחוז ל-2, 30 אחוז ל-3, 1 מ-4 בלבד מהעונשין) מנעו ממנה את השלמת הקאמבק במחצית השנייה. בוקר בלט עם 20 נקודות והשאיר את באיירן בתמונת הפליי-אין, אוואנס סיים עם 21 בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully