וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב מאחורי הסורגים? דיווח: קווינסי פרומס נעצר בדובאי

הכדורגלן הגיע לאיחוד האמירויות למחנה אימונים עם קבוצתו ספרטק מוסקבה, אך על פי הפרסומים נעצר וכנראה שיוסגר להולנד, שם הורשע על הבחרת קוקאין ונדון ל-6 שנות מאסר

תקציר שמינית גמר גביע האלופות של Concacaf: אינטר מיאמי - נאשוויל 1:3/ספורט1

בדיוק חודש ימים אחרי שקווינסי פרומס, קשר ספרטק מוסקבה, נידון לשש שנות מאסר בפועל על הברחת קוקאין, לא מן הנמנע שבקרוב הוא באמת יישב מאחורי סורג ובריח.

הכדורגלן שנחשב בתחילת דרכו כאחד הכישרונות המסקרנים בכדורגל ההולנדי, נענש בגין הברחה של למעלה מ-1.3 טון קוקאין אחרי שבית המשפט הצליח להוכיח שלקשר היה חלק משמעותי בהוצאה לפועל של ההברחה שהתבצעה בקיץ 2020. פרומס, שנמלט מהולנד לרוסיה לאחר שהסתבך בפלילים, לא התייצב לדיונים בבית המשפט ולהגנתו נטען שהוא לא מגיע בשל "מחויבותו לעבודתו", אולם בפועל הסיבה היא כי אין הסכם הסגרה בין רוסיה להולנד. עם זאת, איחוד האמירויות שעל אדמתה הוא נמצא כיום ושם נעצר, יכולה להסגיר אותו להולנד.

קווינסי פרומס, קשר ספרטק מוסקבה. ALBERTO PIZZOLI, GettyImages
בדרך לכלא. פרומס/GettyImages, ALBERTO PIZZOLI

פרומס הגיע לדובאי ביחד עם קבוצתו ספרטק מוסקבה לטובת מחנה אימונים, אלא שמדובר במדינה שלה יש הסכם הסגרה עם הולנד ועל פי הדיווחים הוא נעצר שם, וההערכה באופן מתבקש היא שמשם יועבר להולנד ויחל לרצות את עונש המאסר בפועל.

נזכיר שאותה הברחה אינה הפעם הראשונה שבה פרומס הואשם בפשע חמור. בעבר הוא נידון למאסר של שנה וחצי בפועל לאחר שניסה לרצוח בדקירות את בן דודו.

פרומס ערך 50 הופעות במדי נבחרת הולנד בין 2014 ל-2021, השנה שבה חזר לקדנציה שנייה בספרטק מוסקבה. בעבר שיחק גם בטוונטה, סביליה ואייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully