וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס שוב "קיבל בראש" מסאבוניס, הלייקרס "רחוקים" מהפלייאוף

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 10:21

סקרמנטו שוב חגגה מול לברון וחבריו, סאבוניס כבר ב-0:10 מול דייויס, והתירוצים לא משכנעים. שאקיל אוניל טוען: בניגוד למייקל וקובי, "אף אחד בליגה לא פוחד מלברון"

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 94:89 לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ/ספורט1

הלייקרס הפסידו הלילה (בין רביעי לחמישי) שוב לסקרמנטו, הפעם 120:107, וזה ממש לא מפתיע. הקינגס העונה כבר במאזן 0:4 נגד הלייקרס, דומנטס סאבוניס במאזן 0:10 מול אנתוני דייויס בקריירה, ונראה שלקבוצה של לברון ג'יימס אין יכולת להתמודד מול האנרגיות והקליעה של החבורה מסקרמנטו. הקינגס עלו למקום השישי במערב, שמבטיח מקום בפלייאוף, בעוד הלייקרס ממשיכים להיאבק מול גולדן סטייט על מקומות 10-9 שמובילים לפלייאין, כשבדרך לפלייאוף צריך לעבור משחק מול יריבה כמו פיניקס, או דאלאס, או אולי... סקרמנטו.

לברון ג'יימס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול סקרמנטו. Ezra Shaw, GettyImages
לברון ג'יימס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול סקרמנטו/GettyImages, Ezra Shaw

סאבוניס קלע 17 נקודות והוסיף 19 ריבאונדים ו-10 אסיסטים כדי לרשום טריפל דאבל 23 העונה (הכי הרבה העונה), הריסון בארנס קלע 7 שלשות בדרך ל-23 נקודות, דיארון פוקס הוסיף 21, כשכל שחקני החמישייה של הקינגס קלעו בדאבל פיגרס. הקינגס ניצחו בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלהם מול הלייקרס, כולל סוויפ עונתי, כאמור.

טריפל דאבל לסאבוניס? "זו הנורמה מבחינתו", אמר מייק בראון, שיודע שהסנטר רשם את המספרים האלה מול יריב עוצמתי כמו אנתוני דייויס. "יופי של משחק שלו, מול קבוצה מאוד מאוד פיזית", אמר בראון. "הוא קיבל מכות, חבטות, את כל הדברים האלה, והוא פשוט נשאר שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דומנטס סאבוניס מול אנתוני דייויס, לייקרס מול סקרמנטו. Ezra Shaw, GettyImages
דומנטס סאבוניס מול אנתוני דייויס, לייקרס מול סקרמנטו/GettyImages, Ezra Shaw

מאמן הלייקרס דרווין האם טוען שהחניכים שלו לא היו מספיק דרוכים. "אי אפשר לדלג על הפרטים הקטנים", אמר, "היו לנו כמה שחקנים שלא קלעו טוב, שלא נכנסו להם זריקות שבדרך כלל נכנסות. אבל מבחינת כדורסל, צריך שתהיה את המנטליות של 'ממשיכים למהלך הבא'".

אוסטין ריבס הוביל את הלייקרס עם 28 נקודות. דייויס הוסיף 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, וללברון ג'יימס היו 18 נקודות. הוא קרטע עם 6 מ-16 מהשדה, אבל הוביל את הקבוצה בריבאונדים (13) ובאסיסטים (9). מבחינתו, הריבאונד בהתקפה היה מכריע: הלייקרס איפשרו לקינגס לקחת 9 כדורים חוזרים בהתקפה, ולנצח 4:16 בנקודות מהזדמנות שנייה. "כשאתה עוצר קבוצה התקפית כזאת, ומאפשר להם לקלוע בהזדמנות שנייה, זה שובר אותך, אחרי שאתה מתאמץ 24 שניות בהגנה, והכדור קופץ ומגיע אליהם והם קולעים שלשה - זה מה שהורד אותך". דייויס מסכים. "אסור לנו לעמוד ולהסתכל", אמר דייויס על הזריקות הארוכות, שהופכות לריבאונדים ארוכים, "צריך לשים גוף, לעשות את העבודה, לקחת את הכדור".

הדברים מגיעים אחרי ששאקיל אוניל טען כי שחקני NBA בימינו לא פוחדים מלברון ג'יימס, כפי שהם פחדו כשקובי בראיינט ומייקל ג'ורדן שיחקו, מכיוון שהדעות חלוקות לגביו.

אוניל שוחח עם גארד ההיט לשעבר מריו צ'אלמרס, שזכה בשתי טבעות עם ג'יימס במיאמי, ב-'The Big Podcast'. "שמעתי שחקנים אומרים, כולל את עצמי, 'פחדתי ממייקל ג'ורדן'. שמעתי שחקנים בדור שלך אומרים שהם חוששים מקובי", אמר אוניל, "אף פעם לא באמת שמעתי שחקן אומר שהוא פוחד מלברון". לטענת צ'אלמרס, אחת הסיבות היא בגלל שלברון רצה להיות אהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully