וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל לאיסלנד: עידו שחר ותומר יוספי זומנו לראשונה

14.3.2024 / 16:35

מגן מכבי תל אביב וקשר הפועל חיפה נכללו ברשימה של אלון חזן לקראת פלייאוף מוקדמות יורו 2024 ועשויים לערוך הופעת בכורה בנבחרת ישראל. עבדה חזר ואילו וייסמן נותר בחוץ, כמו גם סולומון הפצוע. גם בריבו בפנים, על אף שלא שיחק מנובמבר. הסגל המלא

תיקתקנו, 14.3/ספורט1

נבחרת ישראל אמנם איכזבה בנובמבר וכשלה בניסיון להעפיל ליורו 2024 דרך שלב המוקדמות, אבל יש לה עוד הזדמנות אחת אחרונה וגדולה לעשות זאת בשבוע הבא, כאשר ביום חמישי תארח בבודפשט את איסלנד בחצי גמר פלייאוף ההעפלה. אם ישראל תנצח ב-21 במרץ, חמישה ימים אחר כך היא תתארח אצל המנצחת במפגש המקביל בין בוסניה לאוקראינה בגמר פלייאוף מוקדמות יורו 2024, שבסיומו המנצחת תזכה בכרטיס האחרון לאליפות.

לקראת המשחק, בתקווה המשחקים הגורליים בפלייאוף, היום (חמישי) אלון חזן פרסם את הסגל למשחקים. נעדרים מנור סולומון הפצוע וסתיו למקין שלא כשיר, ואילו שון וייסמן שחזר לשחק לאחרונה לא זומן כלל, ייתכן שבעקבות התקרית עם הצוות המקצועי בכינוס האחרון.

היעדרותם של הלגיונרים הובילה לכך שלזימוני בכורה זכו עידו שחר ממכבי תל אביב ותומר יוספי מהפועל חיפה. מיגל ויטור ורז שלמה, שהיו פצועים בתקופה האחרונה, כן זומנו, כך שעידן נחמיאס נותר מחוץ לסגל על אף שהיה חזק בתמונה של אלון חזן ויוסי בניון. כמובן שגם שון גולדברג זומן אחרי ששב לאימונים במכבי חיפה. ליאל עבדה, שלאחרונה עזב את סלטיק וחתם בשארלוט, נכלל בסגל כצפוי וכמוהו גם תאי בריבו, שמשחקו האחרון היה בחודש נובמבר - במדי הנבחרת. בפילדלפיה הוא לא שיחק מאז ספטמבר.

בנוסף לשחקנים שזומנו, עודכנו שבעה שחקנים שהם ברשימת ההמתנה למקרה שמישהו מהסגל לא יהיה כשיר. מדובר באושר דוידה, עידן נחמיאס, דן ביטון, דן גלזר, גד עמוס, רועי גורדנה ואבישי כהן.

סגל נבחרת ישראל למשחק מול איסלנד. ההתאחדות לכדורגל, צילום מסך
הסגל המלא למשחקי פלייאוף מוקדמות היורו, תחילה נגד איסלנג/צילום מסך, ההתאחדות לכדורגל

סגל נבחרת ישראל לפלייאוף היורו

שוערים: עומרי גלזר, דניאל פרץ, יואב ג'רפי

הגנה: אלי דסה, רוי רביבו, מיגל ויטור, אופיר דוידזאדה, עופרי ארד, שון גולדברג, רז שלמה

קישור: גדי קינדה, רמזי ספורי, מוחמד אבו פאני, דור פרץ, נטע לביא, גבי קניקובסקי, תומר יוספי, עידו שחר, אוסקר גלוך

התקפה: ערן זהבי, דור תורג'מן, ליאל עבדה, ענאן חלאיילי, תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully