וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מייק מקגורל צפוי להצטרף מהפועל חיפה

14.3.2024 / 8:56

הגארד האמריקאי (25, 1.88) שקלע העונה 19.5 נקודות בשורות האדומים ועוזב לאחר הצטרפות המילטון, יחליף בקבוצה של דן שמיר את מרכוס קאר שנפצע בצורה קשה בברכו בניצחון בבאר שבע

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 94:89 לבשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ/ספורט1

בני הרצליה צפויה לצרף את הגארד האמריקאי מייק מקגורל, שפתח את העונה בהפועל חיפה. הקבוצה מהשרון איבדה את הגארד מרכוס קאר בדקות הסיום של משחק הניצחון על הפועל באר שבע ביום שני האחרון, כאשר על פי ההערכות הוא ייעדר לתקופה ארוכה מהמגרשים. בחיפה חיפשו זמן רב קבוצה שתקלוט את מקגורל אחרי שהחתימו את אלכס המילטון, והצדדים צפויים להשלים את העסקה היום (חמישי) כך שמקגורל יחל להתאמן בשרון.

מקגורל (25, 1.88) הצטרף להפועל חיפה מיד לאחר המלחמה, אחרי שאשתקד הצטיין בליגה הדנית. הגארד, בוגר אוניברסיטת קנזס סטייט, הפך לאחד המובילים בליגה בכל הנוגע לקליעה, כשב-15 משחקים במדי הקבוצה מהכרמל רשם 19.5 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק.

מרכוס קאר, בני הרצליה. דני מרון
הפציעה שלו חייבה החתמה. מרכוס קאר/דני מרון

בני הרצליה, שאיבדה כבר העונה את ג'וש הולי לפציעה ארוכה, וביצעה שורה של חילופי זרים בסגל, תארח ביום ראשון את מכבי רמת גן למשחק חשוב במאבקי הצמרת, וביום רביעי תארח את הפועל תל אביב שגברה עליה רק לפני שבוע בהפרש משמעותי.

הקבוצה של דן שמיר רושמת עונה נהדרת עד כה, כשבמאזנה 11 ניצחונות ושבעה הפסדים. הרצליה תפגוש בשמינית גמר גביע המדינה את הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully