וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התוכנית לעצירת מילסון": אולימפיאקוס עשויה לשנות מערך

מנדיליבר שוקל לפתוח עם שלושה בלמים בניסיון להצר את צעדיו של האנגולי של מכבי ת"א (22:00, ספורט2): "נכוו ממנו, ורוצים להיערך מחדש"

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

אולימפיאקוס עולה למשחק הערב (חמישי, 22:00, ספורט2) נגד מכבי תל אביב בראש ובראשונה כדי להתאושש מהתקופה הפחות טובה אליה נקלעה לפתע. מחיקת היתרון של מכבי תל אביב אחרי ה-4:1 במשחק הראשון בפיראוס, לא בהכרח מסומן כמטרה ראשונה במעלה - והמאמן חוסה לואיס מנדיליבר נחוש קודם כל לאזן את הקבוצה אחרי ההפסדים למכבי תל אביב ולאחר מכן לפנאתינייקוס.

לשם כך, הוא עשוי לשנות מערך ולפתוח עם שלושה בלמים. מנדיליבר נוקט לרוב במערך של 4-3-3 וחורג ממנו לעיתים רחוקות, אולם על פי דיווחים ביוון הוא עשוי לנסות מערך שונה נגד מכבי תל אביב, גם כדי לפתור את הבעיות ההגנתיות של הקבוצה. "זו חלק מהתכנית לעצירה של מילסון", כתבו הבוקר באתר "SportFM". "אחרי שנכוותה ממנו במשחק הראשון, אולימפיאקוס רוצה להיערך מחדש. היא מאמינה שמכבי תל אביב קבוצה מסוכנת בהתקפה, אבל פגיעה בחלק ההגנתי. זו הסיבה שהיא עדיין מאמינה שאפשר לחולל נס".

מילסון מכבי תל אביב לצד קוסטאס פורטוניס אולימפיאקוס. רויטרס
איש המפתח. מילסון/רויטרס

עוד כתבו ב-"SportFM": "מכבי תל אביב הראתה לאולימפיאקוס פעם נוספת שאסור לזלזל בה, כמו בכל הקבוצות מישראל. היא משחקת כדורגל תכליתי, יודעת לקרוא את החולשות של היריבה ויעילה מאוד מול השער, לצד האיכות הגבוהה שלה בקישור. מצד שני, יש לה בעיות בחלק האחורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully