וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמעות, העקיצה והתקרית שחוללה סערה: אתלטיקו מדריד באקסטזה

סימאונה חגג בבכי, גריזמן לגלג על אלכסיס סאנצ'ס ("צ'יליאני חרא") ותוראם הוציא את התסכול אחרי ערב מתסכל עם תפיסה באשכים של סאביץ', והצליח לחמוק מעונש. סיכום ערב מרגש של הקולצ'ונרוס, שמהללים את אובלק: "אחד השוערים הטובים בעולם"

תיקתקנו, 13.3/ספורט1

אחרי הדחה מביכה בעונה שעברה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אתלטיקו מדריד חזרה אמש (רביעי) לרבע הגמר של המפעל היבשתי בתום דרמה גדולה מול אינטר. מוליכת הליגה האיטלקית, שניצחה את כל משחקיה ב-2024, עלתה ליתרון בוונדה מטרופוליטנו והובילה 0:2 בסיכום, אבל אנטואן גריזמן וממפיס דפאי בשער דרמטי בדקה ה-87 קבעו 1:2 בגומלין ו-2:2 בסיכום, וכפו הארכה ופנדלים. בדו-קרב מהנקודה הלבנה היה זה יאן אובלק שהתעלה והדיח את סגנית אלופת אירופה עם שתי עצירות מול אלכסיס סאנצ'ס ודייבי קלאסן. יאן זומר עצר מנגד את סאול, אבל לאוטרו מרטינס בעט לשמיים והקולצ'ונרוס חגגו 2:3 ועלייה לרבע הגמר, שם יהיו שלוש נציגות לספרד ואף לא אחת לאיטליה.

דייגו סימאונה, שנפל על ברכיו מרוב ייאוש בעת ההחמצה של ריקרדו ריקלמה בתוספת הזמן, היה באקסטזה בסיום וחגג את הניצחון על האקסית האיטלקית שלו תוך כדי שעשרות אלפי אוהדים קוראים: "צ'ולו, צ'ולו".

מיד אחרי הבעיטה המכריעה, נראה סימאונה חוגג עם דמעות של אושר, כשהוא מתקשה להסתיר את התרגשותו הרבה.

"כולם עשו מאמץ עילאי הערב - מראשון האוהדים עד אחרון השחקנים, זה הערב של כולם. זה הערב של גריזמן שסחט את עצמו עד שלא היה יכול יותר, של ממפיס שנכנס והוסיף לנו ניצוץ, של כל מי שעמד בלחץ בפנדלים. אני מאושר עבור אובלק, הוא שוער יוצא מהכלל, אחד הטובים בעולם, והוא מאושר להיות כאן איתנו. קשה מאוד לכבוש מולו פנדל, והערב הוא הציל אותנו".

גם אנטואן גריזמן נראה מאושר בסיום, אחרי משחק הקרבה מרשים. במהלך דו קרב הפנדלים "נתפס" גריזמן עוקץ את אלכסיס סאנצ'ס, ותועד כשהוא אומר לחבריו אחרי שהאחרון החמיץ פנדל: "הצ'יליאני הזה חרא, הוא פשוט חרא".

"עשיתי מאמצים גדולים כדי לעלות לשחק הערב", סיפר גריזמן בסיום. "לא הייתי בשיאי בשעות הבוקר, אחרי המשחק נגד בילבאו הייתי בטוח שלא אשחק, כי לא יכולתי לדרוך על הרגל. אבל החלטתי שאני לא מוכן להפסיד משחק כזה".

במהלך ההארכה היה אירוע שהסעיר את הצופים בבית ולא זכה להתייחסות מצד השופט במגרש, כאשר מרכוס תוראם תפס באשכיו של סטפן סאביץ', כמעשה איל ברקוביץ' באיציק זוהר בחצי גמר גביע המדינה ב-1995/96. החלוץ הצרפתי של אינטר התנצל לאחר מכן בפני בלם אתלטיקו, אבל נשאלת השאלה מדוע השופט הרביעי או שופטי המסך לא הפנו את תשומת לבו של שימון מרצ'יניאק לאירוע.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
חגג עם האוהדים. דייגו סימאונה/רויטרס

יאן אובלק אמר בסיום: "האווירה הייתה פנטסטית, כמו תמיד בבית. האוהדים אף פעם לא נכשלים. אנחנו יכולים, אבל הם לא מסוגלים. הם היו שם בשבילנו ועזרו מאוד, כולם יכולים ללכת הביתה מאושרים. עשינו משחק גדול ונתנו הכול על המגרש. נקווה שנוכל לגרום אושר לאוהדים שלנו ולזכות בתואר העונה. הפנדלים? תמיד אני אומר שיש בזה גם עניין של מזל, אתה בוחר פינה ומקווה לעצור. אם זו בעיטה מושלמת, אין לי סיכוי. היום התאפשר לי לעצור פעמיים".

בצד השני, סימונה אינזאגי סיכם ערב מתסכל. "היינו ראויים ליותר מזה, אבל אנחנו יוצאים מכאן עם ראש מורם. סיימנו את העונה ללא הפסדים במפעל, אבל הערב פגשנו לצערי יריבה אמיצה מאוד, שנתנה משחק נהדר במיוחד במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully