וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בתוספת הזמן לקרית שמונה, בני יהודה התקרבה בפסגה

אבו רומי (90+3) עצר את הרצף השלישי עם 0:1 על רמת גן, הכתומים ניצחו 0:2 את ראשון לציון. ניצחון שלישי ב-7 משחקים לכפר סבא עם 0:2 על אום אל פאחם

מחוץ לקווים, 13.3/עריכה: זיו שטיינר

המחזור ה-27 של הליגה הלאומית נפתח עם ניצחון ענק של קרית שמונה בתוספת הזמן אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון. בני יהודה התקרבה עם ניצחון בראשון לציון, הפועל כפר סבא המשיכה במסע ההתאוששות על חשבון אום אל פאחם וקולה העניק ניצחון דרמטי לרמת השרון בעפולה.

הפועל רמת גן - עירוני קרית שמונה 1:0

מהדרך הבטוחה לסיים בפסגת הליגה הלאומית, שחקניו של שי ברדה לפתע כמעט מצאו את עצמם ברצף של 4 משחקים ללא ניצחון כשהפער היה בדרך ירד לנקודה בלבד. אחרי ההפסד לעירוני טבריה, בקרית שמונה קיוו להתאושש אצל מי שהביסה את בני יהודה במחזור הקודם, אך גילו יריבה קשה ועקשנית שהשאירה אותה ללא שערים במשך 90 דקות. בתוספת הזמן (90+3), מוחמד אבו רומי שיגר כדור אדיר שמצא את הרשת והחזיר את הפער בפסגה ל-3 נקודות על פני בני יהודה ו-5 על בני טבריה, שתשלים את המחזור בתחילת השבוע.

דקה 90+3: גול! 0:1 לקרית שמונה! מוחמד אבו רומי שעלה מהספסל עם ביצוע אדיר מצא את הפינה הרחוקה בבעיטה נפלאה והעניק שלוש נקודות דרמטיות למוליכת הטבלה!

הפועל ראשון לציון - בני יהודה 2:0

העונה ההפכפכה של בני יהודה בצמרת הלאומית המשיכה ברצף ניצחון והפסד, הפעם על הצד של הניצחון אחרי התבוסה המשפילה 5:0 להפועל רמת גן. בדרבי הכתום של הליגה, קבוצת הצמרת נהנתה משערים של הייפורד אגיי בדקה הרביעית ושל ניר סביליה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+1) כדי לשמור על פער של 3 נקודות מקרית שמונה בפסגה.

דקה 4: גול! 0:1 לבני יהודה! מסירת רוחב של ברשצקי הורחקה על ידי עמבר, אבל אג'יי היה במקום והצליח להכניע את שחקני ההגנה של ראשל"צ שעמדו על קו השער חסרי אונים.

דקה 45+1: גול! 0:2 לבני יהודה! כדור ארוך הגיע לניר סיביליה שבעט מחוץ לרחבה כדור שטוח שפגע בהגנת ראשון לציון, הטעה את השוער ונכנס לרשת.

מוחמד אבו רומי, עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הרצף השלילי של קרית שמונה נעצר עם ניצחון דרמטי. אבו רומי/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - הפועל אום אל פאחם 0:2

ניצחון שלישי ב-7 המחזורים האחרונים, כשבכולם הפועל כפר סבא לא הפסידה. הירוקים שוב הרשימו, הפעם על חשבון אום אל פאחם שאיבדה גובה ותוכל בהמשך המחזור גם לאבד את המקום השביעי. ארי כהן היה אחראי על שני השערים של כפר סבא (45 ו-45+3) עם עוד שלוש נקודות שהעלו את המארחת לקמום ה-13 בטבלה והרחיק אותה מרחק 4 נקודות מהקו האדום.

דקה 45: גול! 0:1 לכפר סבא! על סף הירידה למחצית, כדור קרן מצד ימין מצא ראש ירוק ומשם ארי כהן מקרוב בעט לרשת של אום אל פאחם.

דקה 45+3: גול! 0:2 לכפר סבא! הרמה של רועי פדידה מצד ימין מצאה את כהן בצד השני, ומספר 8 בירוק נגח מקרוב את השני שלו ושל כפר סבא.

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 1:0

ניצחון בודד ב-15 המשחקים האחרונים יש לקבוצה מעפולה שנמצאת מתחת לקו האדום, ונגד הקבוצה המשתפרת מרמת השרון אמנם היא שוב לא הצליחה לכבוש וכמעט עצרה את רצף ההפסדים, אך הרביעי הגיע בצורה כואבת בתוספת הזמן. ריצ'רד קולה נגח בתוספת הזמן עבור רמת השרון (90+2) ושמר על הקבוצה שלו במקום השישי בטבלה, בשוויון נקודות עם הפועל נוף הגליל שבמקום החמישי. עפולה המשיכה להסתבך והיא התקרבה להבטחת הירידה.

דקה 90+2: גול! ריצ'רד קולה נגח מקרוב את שער הניצחון והעניק שלוש נקודות יקרות לרמת השרון בחלק העליון של הטבלה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

משחקי יום שני (19:00):

מ.ס. כפר קאסם - עירוני טבריה
מכבי יפו - סקציה נס ציונה
הפועל נוף הגליל - הפועל עכו
איחוד בני שפרעם - מכבי הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully