וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן הפועל חיפה: "אמרתי לשחקנים שאנחנו לא מוותרים על המשחק"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 20:30

אילן עמר סיפר בתכנית הספורט של 103fm על פסק הזמן שהוביל למהפך בנס ציונה אחרי פיגור של 23 נקודות: "השחקנים יצאו ממנו מדהים"

מחוץ לקווים, 13.3/עריכה: זיו שטיינר

בהיעדרו של גיא גודס החולה, הפועל חיפה ביצעה אתמול (שלישי) מהפך גדול אחרי פיגור של 23 נקודות וניצחה 79:83 בחוץ את עירוני נס ציונה. אילן עמר, עוזר המאמן שעמד על הקווים בניצחון החוץ של האדומים, דיבר הערב בתכנית הספורט של 103fm.

"המשחק התחיל לא טוב מבחינתנו", הודה עמר. "כשהיינו בפיגור 23 לקחנו פסק זמן. כל השבוע דיברנו על איך אנחנו לא מתפרקים ונשארים ביחד ומביאים את החברות והמשפחתיות כי אני חושב שזה מה שהיה חסר לנו בתקופה האחרונה. בפסק הזמן הזה אמרתי לשחקנים שאנחנו לא מוותרים על המשחק. שגם עכשיו, כשהכול לא הולך, אנחנו לא מוותרים וחוזרים למשחק. אני חושב שהם יצאו מדהים מפסק הזמן הזה ובחמש דקות מסוף הרבע השלישי ירדנו להפרש חד ספרתי".

עמר המשיך: "אני חושב שהשחקנים קיבלו החלטה ב-23 הפרש להילחם על כל כדור, כל חסימה. הם חטפו כדורים ועשו את זה דקה אחרי דקה, עד שכבר ברבע הרביעי כשההפרש ירד ועלינו ליתרון, אני חושב שהאחריות הייתה כבר שלנו ואני חושב שזה לא מזל".

על ההצלחה מבחינה אישית כממלא המקום של גודס: "ניצחון כזה עושה טוב למערכת וגם ברמה האישית עושה טוב, אבל לפני הכול זו הפועל חיפה. הניצחון אתמול נתן טיפה אוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully