וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר עקף את נאתכו בסרביה, שער ניצחון לדיא סבע באמירויות

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 22:41

פרטיזן הפסידה במפתיע 1:0 לנפרדאק, הכוכב האדום בפסגה אחרי 0:2 על רדניצ'קי ניש. צפו בסבע קובע 1:2 מבישול של אלקאסר

תקציר ההפסד הביתי המפתיע של פרטיזן בלגרד 1:0 לנפרדאק/ספורט1

אחרי שפגשו את הכוכב האדום בלגרד של עומרי גלזר במחזור הקודם וסיימו ב-2:2 דרמטי, הערב (רביעי) ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד אירחו את נפרדאק מהמקום ה-11 בטבלת הליגה הסרבית במחזור ה-25 במטרה לשמור על הפסגה ולהעביר את הלחץ ליריבה העירונית. להפתעת המארחת, היא הפסידה 1:0 ואיבדה את המקום הראשון לטובת האלופה

קפטן נבחרת ישראל לשעבר פתח בקישור של פרטיזן ושיחק 90 דקות במשחק בו מוליכת הטבלה התקשתה מאוד והופתעה על ידי יריבה ראויה לחלוטין שגם כבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-33 כשאנדריאה מאידבאץ' הכניע את אלכסנדר יובאנוביץ', והעלה את האורחת למקום התשיעי בטבלה.

עומרי גלזר עלה עם חבריו בידיעה שגם תיקו יספיק כדי לתפוס את המקום הראשון, אבל הכוכב האדום ידעה לעשות את העבודה וניצחה 0:2 בחוץ את רדניצ'קי ניש. גלור קאנגה המשיך את כושרו הנהדר מאז החזרה מהפגרה וכבש בדקה ה-34, כשהמחליף אלכסנדר קטאי חתם שלוש דקות לסיום. גלזר שמר על שער נקי ומקדים כעת את נאתכו בשתי נקודות בקרב על האליפות בסרביה.

צפו בניצחונה של הכוכב האדום

צפו בתקציר ה-0:2 של הכוכב האדום בלגרד ועומרי גלזר על רדניצ'קי ניש/ספורט1

* דיא סבע כבש הערב את שערו השני במדי אמירייטס קלאב, כשהשלים מהפך ל-1:2 מול חורפאקן אחרי שפאקו אלקאסר השאיר אותו מול שער חשוף בדקה ה-65. החלוץ הספרדי השווה שלוש דקות לפני כן. אמירייטס קטעה רצף של 10 הפסדים בליגה של איחוד האמירויות ונמלטה מהמקום האחרון, כאשר הפער מחוף מבטחים צומק לחמש נקודות. סבע הוחלף בדקה ה-84.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בשער של דיא סבע

* אלי דסה שיחק 26 דקות כמחליף בהפסדה של דינמו מוסקבה 2:0 בחוץ לזניט סנט פטרסבורג, שמחקה את ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון ועלתה לחצי גמר הגביע הרוסי.

* יואב הופמייסטר השלים 90 דקות בהפסדה הביתי של קורונה קיילצה 2:0 לראקוב במשחק השלמה בליגה הפולנית, וקבוצתו מקדימה את הקו האדום רק בזכות הפרש שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully