וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על כוכב ליברפול: ברצלונה ופריז סן ז'רמן ראש בראש

בצרפת וספרד מדווחים כי שתי קבוצות הפאר חושקות בלואיס דיאס, אך המועדון האנגלי צפוי לדרוש "בין 120 ל-145 מיליון יורו"

תיקתקנו, 13.3/ספורט1

בעונה מלאה בפציעות בליברפול, אחד השחקנים שמצליח לשמור על כשירות בשלישייה הקדמית של המייטי רדס הוא לואיס דיאס. שחקן הכנף הקולומביאני שהצטרף בינואר 2022 לקבוצה של יורגן קלופ, קיבע את מקומו ב-11 ובתקופה האחרונה עם הסגל החסר של המאמן הגרמני, גם הציג יכולת לא רעה, אך המספרים שלו עדיין רחוקים מלהרשים העונה עם 11 שערים ו-5 בישולים ב-38 הופעות העונה בכל המסגרות.

למרות היכולת הפושרת למדי, בקולומביה, צרפת וספרד עולים דיווחים רבים על התעניינות קונקרטית של שני מועדונים בשירותיו של דיאס - ברצלונה ופריז סן ז'רמן. ליברפול לא צפויה לוותר על השחקן הקולומביאני כל כך בקלות, כשלפי אותם דיווחים היא תדרוש עליו בין 120 ל-145 מיליון יורו, כשבברצלונה שמו אותו כאחד היעדים המרכזיים לחלון ההעברות של הקיץ הקרוב, בעוד בפריז סן ז'רמן מאמינים שהוא יכול להיות המחליף של קיליאן אמבפה שצפוי לעזוב לריאל מדריד.

לואיס דיאס ליברפול. GettyImages
הפתרון ההתקפי לברצלונה או פריז סן ז'רמן? לואיס דיאס/GettyImages

קבוצה נוספת שהביעה עניין בקולומביאני בן ה-27 עוד בחודש ינואר ולפי דיווחים באנגליה קיבלה סירוב מהיר היא מילאן. הרוסונרי ראו בדיאס אפשרות ריאלית לתחליף עבור רפאל לאאו המבוקש, אך הפורטוגלי הנפלא הצהיר שנכון לעכשיו הוא ימשיך ללבוש את המדים האדומים-שחורים של מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully