וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ איתן RUN יוצא לדרך

מרוץ איתן RUN להעצמת אנשים ונשים עם מוגבלות בסימן החוסן והרוח הישראלית יתקיים ב-5 באפריל 2024 בוולדרום בתל אביב בשיתוף עיריית תל אביב- יפו

יום המודעות לאוטיזם. אפרת זעפרן, חברת חשמל
יום המודעות לאוטיזם/חברת חשמל, אפרת זעפרן

מרוץ איתן RUN, המרוץ השנתי הגדול של עמותת איתן-כל אחד יכול בשיתוף עיריית תל אביב- יפו, מזמן אליו רצים ורצות מכל רחבי הארץ ובו צפויים לקחת חלק אלפי משתתפים ומשתתפות יתקיים ב-5 באפריל.

השנה, המרוץ יתקיים בסימן החוסן והרוח הישראלית, בהצדעה לחברה הישראלית ובו צפויים להשתתף מתאמני ומתאמנות העמותה, צעירים וצעירות עם מוגבלות, יחידות מובחרות בצה"ל, נציגים ונציגות מכוחות הביטחון, רצות ורצים מהעוטף ומשתתפים ומשתתפות מכל רחבי הארץ.

במרוץ, שיתקיים ביום שישי, 5 באפריל, ויוזנק מהוולדרום בתל אביב, 4 מקצים ללא מדידה, 3 ,5 ,8 ק"מ ריצה ומסלול 3 ק"מ הליכה. בסיומו ייהנו הרצות והרצים ובני משפחותיהם מאקספו חגיגי, בכניסה חופשית, המשלב הופעות, דוכני מזון, מיצגים הפעלות לכל המשפחה, משחקי כדור, מתנפחים ועוד. חלקם עסקים של מפונים מהדרום והצפון כגון: שדרות, יישובי העוטף, קריית שמונה ויישובי הצפון. בין היתר עסקים של תוצרת חקלאית, גבינות, שמן זית, דבש, משקאות ועוד.

מרוץ איתן RUN יתקיים בשיתוף עיריית תל אביב-יפו באמצעות רשות הספורט העירונית ובחסות של מור בית השקעות.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "עיריית תל אביב-יפו משקיעה משאבים אדירים ועובדת כל השנה על מנת להפוך את העיר לנגישה ומותאמת לנשים ולאנשים עם מוגבלות. מהנגשת מבני ציבור וחופי הים, דרך הנגשת שלל אירועי התרבות והספורט המתקיימים ברחבי העיר ועד התאמתם של אתרי האינטרנט העירוניים. רק לאחרונה חנכנו שני פארקים ייעודיים המאפשרים לבעלי מוגבלויות בכל הגילים ספורט והנאה במרחב הציבורי. לאלו מתווסף גם מרוץ איתן השנתי להעצמת אנשים עם צרכים מיוחדים, אשר השנה מתקיים בסימן החוסן והרוח הישראלית. אני מזמין את הקהל הרחב לבוא ולעודד את המשתתפים והמשתתפות הלוקחים חלק במרוץ."

יניב בניאן והודאל יחזקאל, מייסדי עמותת איתן כל אחד יכול: "אנחנו נרגשים להזמין את הציבור הרחב להגיע למרוץ איתן RUN שהפך בשנים האחרונות לאחד מהמרוצים החברתיים האהובים בישראל. השנה, בעקבות המלחמה, הקדשנו את המרוץ לחוסן והרוח הישראלית ובו צפויים להשתתף, בריצה ובהפנינג הסיום, חיילים, מילואימניקים, משפחות מפונות מהדרום והצפון וכמובן מתאמני איתן האהובים. אנחנו מזמינים את כל הציבור בישראל, מכל רחבי הארץ להגיע ולקחת חלק במרוץ החשוב והמעצים, בתקווה לימים בטוחים ושקטים".

לפרטים לחצו כאן.

הטבה למחזיקי ומחזיקות דיגיתל

  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully