וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש לפני הכוכב האדום: "לא מרגיש שהגענו לאיזושהי תקרה"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 20:19

מכבי תל אביב יצאה לבלגרד, שם לא ניצחה 13 שנים, כשיריבתה איבדה עניין ביורוליג ותחסר שלושה שחקנים. המאמן יודע: "ש לנו סדרת משחקים לא פשוטה כדי להגיע לפליי-אין ולפלייאוף" (חמישי, 20:00)

דריבל, 12.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 20:00) בסטארק ארנה שבבלגרד אצל הכוכב האדום במסגרת המחזור ה-29 של היורוליג. הצהובים, שלא ניצחו במשחק חוץ רשמי בבלגרד מאז שנת 2010, מגיעים למשחק מהמקום התשיעי עם 15 ניצחונות ו-13 הפסדים, ואילו יריבתם הסרבית ניצחה 10 משחקים בלבד והפסידה 18, כשאחד הניצחונות שלה היה נגד מכבי תל אביב בהיכל ע"ש אלכסנדר ניקוליץ' בו מארחת האלופה הישראלית את משחקיה ביורוליג העונה.

מכבי תל אביב ערכה היום את האימון המסכם באולם המידטאון במרכז תל אביב, ולאחר מכן יצאה לשדה התעופה לקראת הטיסה. הקבוצה יצאה בסגל כמעט מלא, כשרק רומן סורקין אמור להמשיך להיעדר בשל הפציעה שלו בנבחרת ישראל. על המטוס של הצהובים לבלגרד יהיו גם שחקני מכבי תל אביב בכדורגל שיצאו למשחק הגומלין שלהם בקונפרנס ליג נגד אולימפיאקוס בבאצ'קה טופולה שבסרביה.

על אף יחסי הכוחות הברורים שנוטים לטובתם, והעובדה שהכוכב האדום איבדה סיכוי ריאלי לעלות לשלב הבא, במכבי תל אביב חוששים מאוד מההתמודדות, בעיקר מאחר שהם מתקשים באופן מסורתי במשחקי חוץ נגד הסרביות (13 שנים ללא ניצחון חוץ עליהן בבלגרד). כמו כן, במועדון מעריכים את היכולת של הכוכב האדום שכבר הביכה אותם העונה במשחק יורוליג.

"אני מסכים שאנחנו במקום יותר טוב ממה שהיינו לפני חודש, אבל יש לנו עוד הרבה במה להשתפר ואנחנו צריכים להשתפר כדי לעמוד במטרות שלנו", אמר עודד קטש. "אנחנו צריכים לשחק יותר טוב בהרבה מאוד מובנים - רמת ביצוע בהתקפה, להיות יותר עקביים מבחינה הגנתית. אני לא מרגיש שהגענו לאיזו תקרה, אנחנו צריכים להשתפר ומנסים יום-יום לעשות את זה. יש לנו סדרת משחקים לא פשוטה כדי להגיע לפליי-אין ולפלייאוף. זה מתחיל עכשיו".

האזינו לאור שקדי לקראת המשחק של מכבי תל אביב ביורוליג

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המאני טיים מתחיל. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הכוכב האדום נכשלה העונה למרות סגל נוצץ ומבטיח, וגם מינויו של יאניס ספרופולוס למאמן בחודש אוקטובר לא הצליח להפוך את המזל שלה. הסרבים הפסידו ארבעה משחקי יורוליג רצופים ושישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם במפעל, כשלפניהם הייתה במועדון אופטימיות שבעזרת ריצה טובה יוכלו להיכנס לפלייאין.

מי שפירק את מכבי תל אביב בסיבוב הראשון, מילוש תיאודוסיץ', פספס את משחקיה של הכוכב האדום בתקופה האחרונה בשל פציעה שתמנע ממנו לשחק גם מחר. בנוסף, לרשות ספרופולוס לא יעמדו גם טריי תומפקינס וניקולה טופיץ'. את הקבוצה מובילים ארבעה שחקנים - נמניה נדוביץ', שכבר ניצח את מכבי תל אביב בכמה תצוגות יחיד מרשימות, עם 13.1 נקודות למשחק, הפורוורד רוקאס גיידראיטיס עם 10.5 נקודות, האוקראיני ג'ואל בולומבוי עם 10 נקודות למשחק והגארד האמריקאי ג'בונטה סמארט שהצטרף אחרי שחרורו של שבאז נאפייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully