וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו במקרה של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים: דיון נוסף גם בערעור הפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 13:58

האדומים יקוו לקבל את הנקודה בחזרה, בבית הדין העליון הסבירו מדוע קיבלו את בקשת המועדון - בדומה לבקשות של הירוקים והצהובים-שחורים

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

הערעור של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בבית הדין כנגד הפחתת הנקודה יישמע ביום רביעי הבא, וגם הפועל תל אביב קיבלה היום (רביעי) לבקשתה ערעור בדיון מורחב ותקווה לקבל בחזרה את הנקודה שהופחתה לה. בלחץ ההתאחדות והקבוצות, תובע ההתאחדות גלעד ברגמן והיועץ המשפטי עמית פינס החליטו להצטרף לערעור המועדונים ולדרוש את החזרת הנקודות בטענה שעונשים על תנאי שניתנו לפני צו השעה אינם רלוונטיים.

כעת יצטרך בית הדין העליון להחליט האם הוא מקבל את דרישת הקבוצות ועמדת ההתאחדות, לפיה יש להתייחס לעונשים על תנאי שניתנו לפני הרפורמה בצורה אחרת או שהוא משאיר את העונשים שניתנו ולא מחזיר את הנקודות.

אוהדי הפועל תל אביב פירוטכניקה. דני מרון
אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

"הגם שבנסיבות רגילות החלטת בית הדין העליון נשוא הבקשה, שניתנה כאמור פה אחד, איננה מצדיקה ככל הנראה קיומו של דיון נוסף, הרי במקרה דנן, לאור הנסיבות המיוחדות והשלכות הרוחב של הפסיקה, לאור הסכמת ההתאחדות, ומאחר וממילא נקבע הרכב מורחב לדון בערעור בזכות שהוגש על ידי קבוצות מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בסוגייה דומה, הרי על מנת למנוע החלטות סותרות יש מקום לכך שגם עניינה של המבקשת במקרה דנן יתברר בפני ההרכב המורחב", נכתב בשם נשיאות בית הדין העליון. "הדיון הנוסף בעניינה של המבקשת יתייחס אך ורק לשאלה העקרונית בנוגע לשקול הדעת של בתי הדין בעת הפעלת עונש על תנאי של הפחתת נקודות שהוטל קודם לתיקון התקנון, בגין עבירות אשר על פי התקנון החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully