וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זימון בכורה לאוהד אלמגור, עידן טוקלומטי חזר לנבחרת הצעירה

13.3.2024 / 13:38

גיא לוזון פרסם את רשימת השחקנים למשחקי מוקדמות יורו 2025 עד גיל 21 מול פולין וגרמניה. גם אליאסי, פיינגולד, מדמון ופודגוראנו בפנים. קאסה ובן הרוש בסגל של נבחרת הנוער

תיקתקנו, 13.3/ספורט1

פחות מחצי שנה למשחקים האולימפיים בפריז, גיא לוזון פרסם היום (רביעי) את הסגל למשחקי הנבחרת הצעירה מול פולין וגרמניה במוקדמות אליפות אירופה 2025. בעקבות המלחמה, שני המשחקים לא ייערכו בישראל. ההחלטה התקבלה לאחר ישיבות משותפת של הצוותים בראשות המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, בוני גינצבורג.

סגל הנבחרת הצעירה של ישראל

שוערים: ניב אליאסי, תומר צרפתי, מאור ארליך.

הגנה: רועי אלימלך, עילי פיינגולד, נועם מלמוד, הדר פוקס, יונתן מולדר, רותם משה קלר, ליאון מזרחי, טל ארצ'ל.

קישור והתקפה: עומר סניור, סוף פודגוראנו, איינאו פרדה, בסאם זערורה, רוי נאווי, רן בנימין, עדי יונה, אמיר גנאח, אלעד מדמון, מוחמד אבו רומי, עידן טוקלומטי, סתיו נחמני, אוהד אלמגור.

עידן טוקלומטי הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שב לנבחרת הצעירה. טוקלומטי/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

גינצבורג אמר לאחר פרסום הסגל:

"3 נבחרות ייצוג שלנו משחקות בחלון הבינ"ל הקרוב - הבוגרת, הצעירה והנוער. יחד עם המנהל המקצועי של הבוגרת, יוסי בניון, הוסכם כמובן כי הבוגרת תצרף לסגל לטובת פלייאוף יורו 2024, בתקווה ובאמונה להעפלה היסטורית, כל שחקן שתרצה. כידוע, לא מעט שחקנים כמו חלאיילי, תורג'מן, רביבו, גלוך ואחרים היו יכולים מבחינת הגיל להיות חלק מהנבחרת הצעירה אבל בזכות התקדמותם האישית ואמון הצוות המקצועי של הבוגרת בהם הפכו לחלק אינטגרלי מהנבחרת הלאומית. גיא לוזון, מאמן הצעירה, שחרר את ליאור קאסה, ניב יהושע ונעם בן הרוש לטובת נבחרת הנוער שמתמודדת על העפלה לאליפות אירופה. הנבחרת הצעירה משלמת מחיר מקצועי מתוך ראיה כוללת ואני מעריך את שיתוף הפעולה של גיא בנושא. כמובן שלקראת אולימפיאדת פריז, אליה העפלנו בעקבות ההצלחה האדירה וחצי גמר היורו, יעמדו לרשות הנבחרת הצעירה כל השחקנים שהמאמן יבחר למשימה הלאומית. אני משוכנע כי סגל נבחרת הנוער, יחד עם אופיר חיים, יכול להוביל אותנו להשתתפות נוספות באליפות אירופה עד גיל 19 ולעוד הישג שהכדורגל הישראלי כולו יוכל להתגאות בו".

ליאור קאסה, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
השם הבולט בנבחרת הנוער. קאסה/מאור אלקסלסי

במקביל, פורסם גם סגל נבחרת הנוער למשחקי שלב העלית של מוקדמות היורו עד גיל 19 מול בוסניה (20 במרץ), מונטנגרו (23 במרץ) ונורבגיה (26 במרץ). השמות הבולטים אצל אופיר חיים הם גיא דזנט, נועם בן הרוש, ליאור קאסה, לירן חזן וסייד אבו פרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully