וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו יכריע לגבי שיתופם של רפאלוב, גולדברג ומוחמד: "מחר תדעו"

13.3.2024 / 20:50

מאמן מכבי חיפה מתלבט בנוגע לשחקני המפתח שאינם כשירים במאת האחוזים: "הם בתקופה עמוסה". האיטלקים תרגלו פנדלים למרות היתרון 3:4 מהמשחק הראשון: "שום דבר לא נגמר" (ה', 19:45, ספורט1)

שמינית גמר, משחק 2הסתיים14/03/2024
פיורנטינה
  • ברק (59)
1:1
  • (88) חלאילי
מכבי חיפה
מסאי דגו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה/גל לפלר, שליח ספורט1 לפירנצה

מכבי חיפה תתארח מחר (חמישי, 19:45, ספורט1) אצל פיורנטינה האיטלקית, במשחק הגומלין של שמינית גמר הקונפרנס ליג, אחרי שהפסידה 4:3 במשחק הראשון אותו אירחה בהונגריה.

הירוקים שהגיעו לאיטליה גם אחרי הפסד כואב לבני ריינה בליגה, ינסו לעשות מחר מהפך, כשהתחושות בקרב אנשי המועדון הן שהמשימה אפשרית, אבל יודעים גם שהאלופה הישראלית תזדקק להתעלות מיוחדת כדי להפוך את התוצאה.

המאמן מסאי דגו והצוות שלו יקבלו החלטה ביום המשחק בנוגע לשיתופם של שון גולדברג, ליאור רפאלוב ועלי מוחמד, שאינם כשירים במאת האחוזים, כאשר אחד השיקולים הוא לשמור עליהם ולא לסכנם לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. דגו יחסר את שואו המורחק וכן את דניאל לסובוי הפצוע ואת ליאור קאסה ותומר חמד, שאינם רשומים למשחקים באירופה. דניאל סונדגרן, שהחמיץ את המשחק הראשון מול הוויולה בגלל הרחקה, ישוב להרכב. גם רמי גרשון, עילי פיינגולד וגוני נאור עשויים לפתוח.

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
לפחות הוא יכול לשחק הפעם. דניאל סונדגרן/מאור אלקסלסי

דגו דיבר במסיבת העיתונאים על רפאלוב, מוחמד וגולדברג: "שלושתם בתקופה מאוד עמוסה ואחרי פציעות. מחר נחליט אם הם ישחקו, יש לנו עוד משחק חשוב בראשון. מחר תדעו מי יעלה ומי לא".

על היריבה: "פיורנטינה קבוצה גדולה, ניתן את המקסימום עד לדקה האחרונה. הגענו לפירנצה ברגע האחרון כי אנחנו בעיצומה של תקופה לחוצה, עם הרבה משחקים והרבה פצועים, אבל נעשה הכול כדי לכבוד את המשחק. הליגה מאוד חשובה לנו, אבל אין לי יותר מדי אפשרויות לשחק עם ההרכב. הראש שלי ממוקד רק במשחק הזה, אנחנו מקווים להופעה טובה".

על הכדורגל הישראלי: "זו תקופה של התקדמות, רואים את זה דרך הנבחרות הצעירות. לא רק אנחנו כאן בשמינית הגמר, אלא גם מכבי תל אביב. אנחנו משלמים מחיר על זה שכל המשחקים בחוץ, אבל נעשה את הכי טוב שלנו".

שון גולדברג אמר: "הגענו לנצח, יש אווירה טובה בחדר ההלבשה. זו תקופה של הרבה משחקים, אבל אנחנו שמחים להיות חלק מהמקונפרנס ליג ורוצים להראות מי זו מכבי חיפה. פיורנטינה קבוצה חזקה, אנחנו מכבדים אותו ורוצים להוכיח מה אנחנו שווים. חבל שלא יכולנו לארח בישראל ולהראות מה הבית שלנו שווה". כאשר נשאל ממי הוא חושש, אמר: "לא שיחקתי בשבוע שעבר, אבל ממה שראיתי איקונה מסוכן ויש לו איכויות רבות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה, מסיבת עיתונאים. מכבי חיפה, אתר רשמי
ממתין עם ההחלטה. מסאי דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה

פיורנטינה אולי זלזלה במכבי חיפה לפני המפגש הראשון ורק תוך כדי ההתמודדות הבינה שמדובר במשימה לא פשוטה כפי שחשבה, אבל בכל זאת התעשתה כמעט ברגע האחרון, בדקה ה-90+5 שבה ליתרון וחזרה מבודפשט עם ניצחון 3:4 במשחק הראשון של שמינית גמר הקונפרנס ליג. לכן, ובעיקר בשל העובדה שבליגה האיטלקית ניצחה רק בשני משחקים מתוך עשרת האחרונים שערכה והידרדרה למקום השמיני, המאמן וינצ'נזו איטליאנו מתכנן להעניק מנוחה לכוכביו גם בגומלין מול אלופת ישראל.

"אנחנו עדיין לא במצב חירום, אבל קרובים לכך", נכתב באתר "fiorentinanews", "כוכבי הקבוצה ניקו גונסאלס, ארתור וג'אקומו בונבנטורה רחוקים משיאם" ועל פי ההערכה בעיתון "La Nazione", שלושתם לא יפתחו מול החבורה של מסאי דגו - הם כן נכללו בסגל שפרסמה הוויולה. בהמשך לכך, בעיתון נכתב ש"במשחק נגד מכבי חיפה זה יהיה התור של שחקני הגיבוי להוכיח את עצמם".

אנטונין באראק הצ'כי, שכבש את שער הניצחון בשבוע שעבר בהונגריה, צפוי לפתוח הפעם על חשבון גונסאלס ויוביל את ההתקפה ביחד עם אמבלה אנזולה. בקישור האחורי ישחק מקסים לופז כחלק מהשינויים המסתמנים וההכנות של פיורנטינה למפגש עם אטאלנטה ביום ראשון. ניקולה מילנקוביץ' ייעדר בכל מקרה עקב הכרטיס הצהוב שספג בשבוע שעבר.

סגל פיורנטינה לגומלין נגד מכבי חיפה

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, איטליאנו (שייעדר עקב צבירת שלושה כרטיסים צהובים) אמר היום על מכבי חיפה: "ניקו גונסאלס לא הרגיש בנוח נגד רומא והוחלף, אבל הוא כשיר ועומד לרשותנו. גם ארתור מתאושש מהפגיעה בקרסול ומחר נדע אם אנחנו יכולים להשתמש בו או לא. בכל מקרה, הציפיות מאיתנו תמיד גבוהות בפירנצה ואנחנו תמיד תחת לחץ. יש לנו מטרות ואנחנו מנסים לעמוד בהן - אנחנו בחודש מרץ ואנחנו עדיין בתמונה, בליגה אנחנו עדיין במאבק על הכרטיסים לאירופה למרות כמה מעידות מיותרות ונקודות שזרקנו לפח. מכבי חיפה קבוצה איכותית והיא תנסה לעשות הכל כדי להפוך את התוצאה, כך שעלינו להיות מוכנים. יש לנו יתרון קטן בלבד ואנחנו צריכים לנצל אותו".

איטליאנו גם הפתיע כשחשף שהבוקר באימון המסכם שחקניו תרגלו בעיטות פנדלים במשך שעה - תרחיש שעשוי לקרות רק אם מכבי חיפה תנצח בהפרש של שער אחד בלבד בתום 120 דקות. "התאמנו מצוין ולא היו טעויות באימון, אבל משחק זה דבר שונה לחלוטין והיינו צריכים לתרגל פנדלים. אנחנו קבוצה מאוד מסוכנת ברחבה ואני משוכנע שנפרוץ את המבוי הסתום בקרוב. ניצחנו במשחק הראשון, אבל שום דבר לא נגמר".

אנטונין באראק שחקן פיורנטינה חוגג שער. רויטרס
כובש שער הניצחון יפתח הפעם. באראק/רויטרס

לסיום אמר המאמן על כך שייעדר: "זו הפעם הראשונה שלא אעמוד על הקווים, אבל זה יכול לקרות. אחרי שלוש שנים הבחורים יודעים מה אני רוצה ומצפה מהם ויש צוות מאחורי שיעשה את הכל למען ההצלחה".

בנוסף לכל ההגבלות שפורסמו בימים האחרונים מסיבות ביטחוניות, בתקשורת בפירנצה מדווחים שגם כך לא מורגשת תכונה בעיר וכי ההערכה היא שבאצטדיון לא יהיו יותר מ-5,000 צופים. עד כה נמכרו כ-3,000 כרטיסים בלבד, כולל כ-500 לאוהדי מכבי חיפה שהמתינו זמן רב עד שהגיעה הבשורה שהמשחק ייערך לעיני קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully