וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמדנות": ליאו מסי מככב בקמפיין של מותג אופנה סעודי, ונקטל

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 11:31

הכוכב הפך לפנים של חברה יוקרתית והצטלם בלבוש סעודי מסורתי, ברשת קוטלים: "גלימה קטארית, שמאג סעודי, העיקר שהכסף נכנס לחשבון"

ליאונל מסי בקמפיין למותג אופנה סעודי/Sayyar

הכדורגלן הארגנטינאי ליאו מסי, שחקן אינטר מיאמי מה-MLS, הפך לפנים של מותג בגדי יוקרה מסורתי וחשוב מסעודיה, מדינה בה הוא משמש שגריר תיירות כבר מספר שנים.

מותג האופנה Sayyar פרסם ברשתות החברתיות מספר תמונות של מסי לבוש בלבוש סעודי מסורתי, כשהכוכב הגדול לבוש בטוניקה לבנה ועם "שמאג" מסורתי - הצעיף האדום-לבן המשמש לכיסוי ראש במדינות רבות במפרץ.

עם הלוגו "יוקרה, אלגנטיות, על זמני", מסי הציג את הקו החדש של המותג הזה, שבחשבון ה-X שלו דחק בלקוחות פוטנציאליים "ללבוש את השמאג בדיוק כמו ה-GOAT (הגדול בכל הזמנים)".

מאמצע 2022 מסי היה שגריר התיירות של ערב הסעודית, מדינה שבשנים האחרונות השקיעה מיליארדי דולרים כדי לחדש ולמשוך אירועי ספורט גדולים ברחבי העולם.

הכדורגלן הארגנטינאי ליאונל מסי בקמפיין למותג אופנה סעודי. sayyargcc, אתר רשמי
חלק מהספורטוושינג של הסעודים. מסי/אתר רשמי, sayyargcc

השותפות בין הארגנטינאי וערב הסעודית עוררה ביקורות רבות מצד אוהדי כדורגל, כמו גם ארגוני זכויות אדם, שמגנים את סעודיה שעושה "ספורטוושינג" ומנסה לשפר את תדמיתה באמצעות עסקאות וחסויות כאלו.

ברשתות החברתיות, כצפוי, רבים קטלו את מסי, ספורטאי שכידוע מרוויח מאות מיליוני יורו בשנה משכר וחסויות, ועדיין בחר לקדם דווקא חברה סעודית, עם לבוש מוסלמי, הרחק מהתרבות הארגנטינאית. כזכור, מסי קיבל את הגביע העולמי בקטאר כשהוא לבוש בגלימה שחורה, לבוש קטארי מסורתי, וספג ביקורות קשות.

"לא הייתה לו בעיה ללבוש גלימה קטארית, עכשיו כפייה סעודית, עם זקן כתום, העיקר שהכסף נכנס", כתבו ברשתות החברתיות, שם כינו את מסי "חמדן" ותהו למה אוהדי כדורגל רבים לגלגו על הבחירה של רונאלדו לשחק בסעודיה, ואילו העסקאות של מסי מקבלות בהבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully