וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נגד סכנין: מניפולציה "עלובה" כדי להצדיק את אוהדיכם

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 11:08

אחרי סערת ההמנון בסכנין טענו שגם אוהדי ירושלים שרו בנגינת "התקווה", הקבוצה הגיבה: "הצגת וידאו מגמתי של שלוש שניות - עלובה ומגוחכת"

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

בני סכנין מנסה להתמודד עם הסערה הציבורית סביב אוהדיה, שהמשיכו לשיר בשבת בזמן נגינת "התקווה" באצטדיון ומואשמים בביזוי ההמנון. בסכנין טוענים שהקהל לא שמע שההמנון מנוגן, ואף הפיצו ברשתות החברתיות סרטון מהמשחק בין מכבי נתניה להפועל ירושלים מלפני חודשיים, שבו נראים אוהדי הפועל ירושלים שרים וקופצים במהלך נגינת ההמנון. "למה זה אחרת כשמדובר בבני סכנין?", שאלו בקבוצה.

אוהדי בני סכנין. שלומי גבאי
אוהדי בני סכנין/שלומי גבאי

היום (רביעי) הפועל ירושלים הגיבה לטענות ולהאשמות:

"מועדון הכדורגל בני סכנין, בנסיונות התפתלות אחרי התנהגות אוהדיו בשבת האחרונה, מהדהד טענה מניפולטיבית לפיה 'אבל גם אוהדי הפועל ירושלים'.

‏"ניסינו להבליג, אבל משראינו שההבלים הללו מושמעים שוב ושוב, ובערוצי תקשורת מגוונים, שלא טרחו לבדוק או לפנות אלינו - נדרש מאיתנו לומר: עד כאן. מעולם לא קרו ביציעי הפועל ירושלים אירועים דומים או קרובים לאלו שנראו ביציעי סכנין. הצגת וידאו מגמתי של 3 שניות בו אוהדינו מעודדים בזמן ההמנון, כי לא שמעו אותו, עלובה ומגוחכת.

"‏אנחנו דורשים מאנשי המועדון, איתו שמרנו על יחסים טובים לאורך השנים, לשים סוף לנסיון להצדיק את התנהגות הקהל שלו על חשבוננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully