וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מודעים לשמועות, ומבטיחים: "נבוא לנצח גם בסכנין"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 10:53

ריינה כבר הבטיחה מקום בפלייאוף העליון, סכנין זקוקה לנקודה כדי להצטרף אליה, והשתיים ייפגשו בדרבי המגזר: "לא תהיה ירידת מתח, נבוא לנצח"

אורח בהפתעה בדריבל: סעיד בסול, בעלי מכבי בני ריינה/עריכה: זיו שטיינר

מכבי בני ריינה, שהבטיחה השבוע את מקומה בפלייאוף העליון, תחזור הבוקר (רביעי) לאימונים, אחרי שהשחקנים קיבלו יומיים של מנוחה. בריינה חגגו את ההעפלה ההיסטורית לפלייאוף העליון, מה שצפוי להכניס למועדון הכנסה יפה, מאירוח כל הקבוצות הגדולות.

"הבטחנו את המקום שלנו בזכות, עשינו את זה בצורה הכי יפה שיכולה להיות, עם נצחון על האלופה", אמרו היום בריינה.

בשבת תצא ריינה למפגש מסקרן בדוחא, לדרבי המגזר מול בני סכנין, כאשר תיקו במשחק הזה יספיק למארחת להצטרף לריינה ולהשלים את תמונת הפלייאוף העליון.

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
לא תהיה ירידת מתח. ריינה מבטיחה/מאור אלקסלסי

בריינה מודעים לקולות שנשמעו במהלך הימים האחרונים, על כך שהקבוצה תבוא משוחררת ולא מחויבת ומבהירים באופן חד משמעי: "לא תהיה שום ירידת מתח. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ונעשה את זה גם הפעם. נופיע בהרכב הכי חזק שלנו ונבוא לנצח גם בסכנין".

הקשר פרדי וארגס שנפצע בנצחון נגד מכבי חיפה ואף הוחלף במחצית המשחק, ייבדק היום, עם חזרת הקבוצה לאימונים ואז תתברר חומרת הפציעה.

בריינה הדגישו ביומיים האחרונים שכעת כל תשומת הלב תהיה מופנית הן למשחק בסכנין ואחר כך למשחקי הפלייאוף העליון, כאשר בשלב זה מעדיפים שלא לעסוק בהכנות לקראת העונה הבאה, בכל הנוגע לחוזהו של המאמן שרון מימר ושינויים כאלה ואחרים שיהיו בסגל השחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully