וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 ימים לאיסלנד: ויטור וגולדברג צפויים לפתוח בנבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 8:47

חזן ובניון מניחים שבלם הפועל באר שבע, שנחשב לעוגן הגנתי, יבריא עד המשחק החשוב, ויפתח לצד גולדברג בציוות האופטימלי במרכז ההגנה

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

יממה לפני פרסום סגל נבחרת ישראל למשחק מול איסלנד בעוד שמונה ימים, התקבלה החלטה אצל יוסי בניון ואלון חזן להזמין לסגל את מיגל ויטור, על אף שטרם חזר לשחק בשורות הפועל באר שבע. גם שון גולדברג ממכבי חיפה שעדיין לא חזר לשחק, אמור להיות כשיר לנבחרת.

מהבדיקות שעשו בנבחרת, ויטור אמור לשוב היום לפעילות כמעט מלאה בהפועל באר שבע ומחר הוא אמור להתאמן לראשונה בצורה מלאה בבית האדום. אם יצליח מחר לסיים את האימון, יילקח ויטור בחשבון גם למשחק של הפועל באר שבע בשבת מול מ.ס. אשדוד.

מיגל ויטור, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
עוגן במרכז ההגנה של הנבחרת, כוח במצבים נייחים ובקרנות. ויטור/דני מרון

כך או אחרת, חזן ובניון שיפרסמו מחר את הסגל לקראת המשחק הגדול בחמישי הבא בבודפשט בחצי גמר ליגת האומות, יכללו את ויטור בפנים מתוך הנחה שגם אם לא ישחק בשבת מול אשדוד, יש לו עוד שמונה ימים למשחק מול איסלנד והוא אמור להיות כשיר בימים האלה.

כזכור, הנבחרת תמריא רק ביום שני להונגריה ויש לצוות עוד זמן כדי שויטור יהיה מוכן לפתוח בהרכב מול האיסלנדים. ויטור הוא עוגן במרכז ההגנה של הנבחרת והכוח שלו במצבים נייחים ובקרנות, מאפשר לו להיות אפקטיבי גם בהתקפה. בהנחה שגולדברג ישחק לצידו, הנבחרת תקבל בסופו של דבר את הצוות האופטימלי במרכז ההגנה.

כפי שפורסם כאן לראשונה שלשום, לבלם מכבי תל אביב עידן נחמיאס המצוי בכושר מצוין, סיכוי גבוה לקבל זימון מחר, במיוחד כשבלם אחר של מכבי תל אביב, רז שלמה, לא אמור להיות כשיר לסגל הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully