וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה-NBA חשף: "פעמיים כיוונתי אקדח לראש, רציתי למות"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 8:42

פציעה קשה ומוות של מספר בני משפחה גרמו לג'ון וול לחשוב ברצינות על התאבדות במהלך 2022: "אם לא שני הבנים שלי, הייתי עושה זאת"

דריבל, 12.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ג'ון וול חווה הצלחות בלתי רגילות ב-NBA. הוא נבחר במקום הראשון של דראפט 2010, הרוויח 276 מיליון דולר לאורך הקריירה, הפך לאחד הרכזים הטובים בעולם ונבחר חמש פעמים למשחק האולסטאר.

אבל כל ההישגים הללו גם יחד לא עזרו לו בתקופה החשוכה ביותר בחייו. הרכז שלא שיחק ב-NBA מאז פברואר 2023 התארח בפודקאסט The OGs Show של שחקני העבר יודוניס האסלם ומייק מילר וסיפר שבמהלך 2022, כשהתמודד עם פציעה קשה באכילס ועם מוות של מספר בני משפחה מקורונה, שקל ברצינות להתאבד.

"אם לא שני הבנים שלי, הייתי מתאבד", סיפר. "כיוונתי אקדח לראש פעמיים. הרבה אנשים קרובים אלי וחברים שלי באותה תקופה לא ידעו. רציתי להתאבד, אבל הבנתי שאם אעשה זאת אכשיל את הבנים שלי. מי יהיה שם כדי לגדל אותם? בריאות נפשית זה רציני. הלכתי לטיפול".

זו לא הפעם הראשונה שוול חולק את הקשיים הנפשיים שלו. במהלך 2022 סיפר: "הייתי בנקודה הכי חשוכה בחיי. קרעתי את האכילס, אמא שלי מתה, סבתא שלי מתה במהלך הקורונה, וחשבתי להתאבד". כשישב לצד אמו בטיפולי כימותרפיה, הבין ש"אם אעבור את זה, אצליח לעבור הכל בחיים".

בשנים האחרונות, כאמור, התמודד וול עם סדרה של פציעות שהקשו עליו לשחזר את היכולת המסחררת מתחילת הקריירה. אשתקד רשם 34 הופעות במדי לוס אנג'לס קליפרס, אולם העונה אף קבוצה לא הציעה לו חוזה. החלום שלו כעת הוא לקבל טלפון ממיאמי: "אני יכול לעזור להם מאוד. טרי רוז'יר היה חיזוק טוב, אבל אני יכול לעשות מהלכים בפיק אנד רול, גם אם אעלה מהספסל אוכל להיות עוד שחקן שמסייע להם".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA
  • ג'ון וול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully