וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל קיבלה עוד זריקת ביטחון: "בשביל ערבים כאלה משחקים כדורגל"

ראיה נצץ והתרגש אחרי שבירת הרצף העגום, סאקה חולם על ניצחון על סיטי - ורק מאמן פורטו טוען: "ארטטה העליב את המשפחה שלי"

דריבל, 12.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דרמת ענק נרשמה אמש (שלישי) בשמינית גמר ליגת האלופות, ובסיומה הדיחה ארסנל את פורטו עם 2:4 בדו-קרב פנדלים, אחרי 0:1 בתום 90 דקות (ו-1:0 במשחק הראשון). בכך, חזרו התותחנים לרבע הגמר של המפעל הבכיר לראשונה מאז 2009/10, אחרי שבע הדחות רצופות בשמינית.

"14 שנה זה הרבה זמן, אני כל כך שמח", אמר מיקל ארטטה. "היינו צריכים להתאמץ מאוד כדי למצוא את רגעי הקסם, וזה מה שקרה בסוף. אני כל כך שמח, כל כך גאה. היתה אווירה בלתי רגילה באצטדיון ולבסוף הגענו לאן שאנחנו רוצים להגיע".

איש המשחק היה דויד ראיה, שהדף שני פנדלים והתרגש בסיום: "זו תחושה נהדרת, בעיקר עבורי אישית - זו פעם ראשונה שלי ברבע גמר ליגת האלופות. עבדנו הרבה על פנדלים העונה, והעבודה השתלמה. אני חושב שהייתי צריך להדוף שלוש בעיטות, אבל אני מאושר שהדפתי שתיים. פורטו מאוד הקשתה עלינו. אתה משחק כדורגל בשביל ערבים כאלה".

בוקאיו סאקה סיכם: "אני מאושר, כל כך גאה בקבוצה הזאת. אנחנו במקום הראשון בפרמיירליג וברבע גמר ליגת האלופות, אז זה נותן לנו ביטחון שאפשר להגיע גם לאיתיחאד ולעשות תוצאה טובה".

פורטו, שרשמה הדחה שמינית ברציפות מול יריבה אנגלית (ברצף שהחל אי שם ב-2003/04), היתה שבורה בסיום. המאמן סרחיו קונססאו טען כי מיקל ארטטה פנה אליו במהלך המשחק ו"העליב את משפחתי. שיתרכז בקבוצה שלו. התוצאה לא צודקת, הגיע לנו לעלות לרבע הגמר". השניים התעמתו מילולית גם בסיום. מנג'ר ארסנל נדרש לטענות והשיב: "אין תגובה, תודה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully