וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות שיא בהפועל תל אביב: "משחק קשה יותר ממה שנראה מהצד"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 8:36

האדומים יפגשו את בשיקטש ברבע גמר היורוקאפ (19:30, ספורט 1) כשבורז' הצרפתית כבר מחכה בחצי הגמר בעוד שבועיים: "נצטרך להציג את ההגנה הכי טובה שלנו כדי לצאת למשחק מעבר שמתאים לסגנון שלנו"

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

דריכות שיא בהפועל תל אביב לקראת משחק רבע גמר היורוקאפ הערב (רביעי, 19:30, שידור ישיר בספורט 1) נגד בשיקטש הטורקית בוילנה שבליטא. האדומים רוצים לעלות לפחות שלב אחד נוסף לעומת העונה שעברה, אז נעצרו ברבע הגמר נגד בדאלונה הספרדית, ולהתקרב מאוד לעבר המטרה הנכספת - זכייה ביורוקאפ והשגת כרטיס ליורוליג. כ-500 אוהדים ידחפו את הקבוצה במשחק.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. אודי ציטיאט
לרשותו של דני פרנקו עומדים עשרה שחקנים, אחרי תקופה ארוכה של פציעות ובעיות. בראון/אודי ציטיאט

האדומים גילו אמש כי בחצי הגמר תחכה להם בורז' הצרפתית, שהוליכה לאורך כל העונה את בית ב' של המפעל, אחרי שגברו על פרומיטיי האוקראינית של ננו גינזבורג בצורה חלקה. המשמעות היא כי אם הפועל יעברו את בשיקטש, הם ישחקו נגד הצרפתים בסדרת הטוב משלושה משחקים ללא יתרון ביתיות, כשהמשחק הראשון ייערך בצרפת ב-26 או ב-27 במרץ, והמשחק השני ב-30 במרץ כשהאדומים יודיעו על המיקום אם יעברו את בשיקטש. אם יהיה צורך במשחק שלישי, הוא ייערך ב-3 באפריל בבורז'.

הפועל ערכה אתמול שני אימונים בוילנה, כשאחרי זמן רב מקבלים האדומים לסגל את קסבייר מנפורד שסיים לפחות לעכשיו את עונש ההשעייה שלו בשל עבירת הסמים. גיל בני הפצוע, ודאסטי האנאס שלא יכול לשחק ביורוקאפ, לא בסגל, אך לרשותו של דני פרנקו עומדים עשרה שחקנים, אחרי תקופה ארוכה של פציעות ובעיות.

"אנחנו יודעים שזה משחק הרבה יותר קשה ממה שנראה מהצד", אמרו בהפועל לפני ההתמודדות, "במשחק הראשון שלנו העונה נגד בשיקטש היינו קרובים מאוד להפסיד, והמשחק השני לפני חודש היה אחד ממשחקי ההגנה הכי טובים שהצגנו העונה. נצטרך קודם כל להציג הגנה טובה מאוד ולצאת למשחק מעבר כדי להגיע לסגנון משחק שמתאים לנו. זאת לא משימה פשוטה, אבל בהחלט אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully