וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "שוב שואגת באירופה", קובארסי הדהים, ג'רארד פיקה ריגש

בלם ברצלונה בן ה-17 נטרל את אוסימן והציג יכולת מרשימה בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות, סרג'י רוברטו שיבח: "הוא לא מפסיק להפתיע". צ'אבי: "אמרו שאיבדנו את חדר ההלבשה"

תיקתקנו, 12.3/ספורט1

ברצלונה חווה עונה רעה מאוד בליגה המקומית והיא ככל הנראה תאבד את האליפות שלה לריאל מדריד. אלא שמה שלא הולך בליגה, הולך באירופה והלילה הקבוצה של צ'אבי עלתה לרבע גמר האלופות אחרי 1:3 ביתי על נאפולי ו-2:4 בסיכום המשחק. לאחר ה-1:1 באיטליה בארסה היתה צריכה ניצחון כדי להעפיל לשמונה האחרונות במפעל לראשונה אחרי ארבע שנים וזה בדיוק מה שהיא עשתה. פרמין לופס (15) וז'ואאו קאנסלו כבשו תוך שתי דקות. אמיר רמאני (30) החזיר את אלופת איטליה לעניינים והיא ניסתה בכל כוחה להשוות ולכפות הארכה, אך רוברט לבנדובסקי (83) נתן את החותמת.

אבל עם כל הכבוד לכובשים במשחק הזה, מי שנבחר למצטיין שלו הוא לא אחר מאשר פאו קובארסי. הבלם בן ה-17 רשם הופעת בכורה בקריירה הקצרה בליגת האלופות והציג יכולת מצוינת בהגנה מול אוסימן, קרבצחליה והחלוצים המאיימים של האיטלקים. "ברצלונה שוב שואגת באירופה", קראה הכותרת ב"ספורט" הקטלאני, ושוב הקבוצה מלאת אופטימיות לקראת השלב הבא.

פאו קובארסי בלם ברצלונה נגד ויקטור אוסימן. רויטרס
איש המשחק. בגיל 17. קובארסי עוצר את אוסימן/רויטרס

מי תחכה בשלב הבא?

"קובארסי מדהים. הוא היה השחקן הכי טוב במשחק", פרגן סרג'י רוברטו לבלם הצעיר, "הוא לא מפסיק להפתיע אותנו. שמינית גמר ומשחק ככה... הוא שחקן שצריך להיות פה לכל החיים. צנוע ועובד קשה. כשאומרים שזה יותר ממועדון, זה בגלל דברים כאלה. אנחנו צריכים אווירה כזאת בכל משחק".

צ'אבי, שיעזוב כידוע את ברצלונה בסוף העונה, שיבח את הקבוצה שלו וגם את הקהל: "היה לנו משחק מצוין. אנשים אמרו שאנחנו נאבד את חדר ההלבשה, אבל אנחנו מתפקדים יפה מאוד כקבוצה. האוהדים? הם היו 10/10". על עתידו אמר: "אם הייתי מפסיד, הייתי כבר ברחוב... זה אחד הרגעים המאושרים שלי פה, אבל זה לא משנה את (את ההחלטה)".

על קובארסי אמר צ'אבי: "הוא לא איבד את השלווה שלו. הוא מאוד רגוע. הוא יודע מתי לשחרר את הכדור. יודע לתקוף, מתמסר עם הקשרים. נהדר לראות אותו משחק".

קובארסי גיבור המשחק אמר: "זה היה אחד הימים המאושרים בחיי. אנחנו חוזרים לרבע הגמר אחרי ארבע שנים. אנחנו ממש שמחים על העבודה שנעשתה פה".

פרמין לופס, שכבש את השער הראשון: "ארבע שנים המועדון הזה מחכה להעפיל לרבע גמר האלופות. זה משמח אותנו מאוד. את כולם - המאמן, השחקנים הפצועים והקהל. היה חשוב להתחיל את המשחק בצורה טובה. היו לנו הרבה מצבים ואי אפשר להתלונן על שלושה שערים".

סרג'י רוברטו, ברצלונה. רויטרס
כולם שמחים בשבילו. סרג'י/רויטרס

לאחר המשחק ג'רארד פיקה צייץ שתי מילים בלבד, שמבחינת אוהדי ברצלונה אומרות הכל: "סרג'י רוברטו", עם אייקון של לב, כמחמאה לשחקן הבית הוותיק והאוהב שבישל ללבנדובסקי את השער השלישי, במהלך חכם מלא פירגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully