וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקרב שלי מול טייסון יכול להיות אחד האירועים הגדולים במאה ה-21"

ג'ייק פול, יוטיובר שעשה הסבה לאיגרוף, מתכונן לקרב המדובר מול המתאגרף האגדי בן ה-57: "לא יכולתי לסרב לפגוש את אחד משני האנשים המפורסמים אי פעם שדרכו על זירת האיגרוף"

31 שנים מפרידות בין ג'ייק פול, יוטיובר שעשה הסבה והפך למתאגרף למייק טייסון. אבל בכל זאת פול בחר במתאגרף העבר האגדי בן ה-57 להיות היריב שלו בקרב ראווה שייערך ב-20.7 בטקסס. הקרב הזה ייערך בשידור חי ב"נטפליקס" וייערך לעיני כ-80 אלף אוהדים שצפויים לפוצץ את האולם בטקסס.

טייסון יהיה כבר בן 58 כשייערך הקרב הזה והוא כבר תועד לא אחת כשהוא נעזר במקל הליכה כדי ללכת ובכל זאת, קשה להאמין שמישהו יעז להמר נגד טייסון. אבל למה בכל זאת פול בחר בטייסון כיריב שלו?

"בכל הרצינות אני אומר שלא יכולתי לסרב להזדמנות להתאגרף נגד אחד משני האנשים הכי מפורסמים שדרכו אי פעם על זירת האיגרוף", אמר פול בערוץ היוטיוב שלו, "לא רק שזה הולך להיות הקרב הכי גדול בחיים שלי, אלא שאני חושב שיש לו את הפוטנציאל לשנות את ההיסטוריה של האיגרוף ולהיות לאחד האירועים הגדולים ביותר של המאה ה-21. זה יהיה הרגע הגדול בקריירה שלי והאתגר הכי גדול".

מייק טייסון. GettyImages
שוב בכותרות. הפעם מהסיבות הנכונות. מייק טייסון/GettyImages

נראה בכושר נהדר. גם בגילו המתקדם. טייסון באימון

"כולם אמרו לי לא לעלות לזירה מול מייק, הוא מכה חזק מדי", הוסיף פול, "האיש הזה הוא חיה, אבל אני לא מזלזל בו. ב-20 ביולי, אני מקווה לעשות היסטוריה ולתת נוקאאוט למייק טייסון".

פול יהיה בן 27 כשהוא יעלה לזירה להתמודד נגד טייסון והפרשנים טוענים שהוא יכול להוות עבורו יריב ראוי למרות הבדלי הניסיון העצומים בין השניים. "איירון מייק" כבר התאגרף מאז שפרש ב-2005. בנובמבר 2020 הוא פגש את רוי ג'ונס בקרב ראווה שנגמר ללא הכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully