וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני טבריה גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה ועלתה למקום השני

חביבאללה (34) הכניע את צור אחרי כדור חופשי אדיר במשחק שהוקדם מהמחזור ה-27, המוליכה סופרת שלושה משחקים רצופים ללא שער והפער ביניהן הצטמק לשלוש נקודות

דריבל, 12.3/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור ה-26 בליגה הלאומית ייצא לדרך בסוף השבוע, אבל הערב (שלישי) כבר נפתח המחזור ה-27 כאשר עירוני טבריה, ערב המחזור המדורגת רביעית בטבלה, אירחה את המוליכה עירוני קרית שמונה, ניצחה אותה בפעם השנייה העונה ובזכות ה-0:1 עלתה למקום השני וצימקה את הפער ביניהן לשלוש נקודות בלבד.

בסוף השבוע האחרון, ביום שישי, עירוני קרית שמונה שמטה שתי נקודות יקרות ב-0:0 הביתי נגד מ.ס. כפר קאסם, אבל למזלה גם עירוני טבריה מעדה עם 1:1 ביתי נגד הפועל כפר סבא. אתמול בני יהודה הושפלה 5:0 על ידי הפועל רמת גן וכך עקפה אותה טבריה בזכות הפרש השערים העדיף שלה.

בסיבוב הראשון טבריה נחלצה מפיגור משער של אלפרדו סטיבנס וניצחה 1:2 הודות לשערים של והיב חביבאללה וזוליו סזאר, וגם הפעם חביבאללה כבש - רק שהפעם היה זה השער היחיד במשחק שהשיב את טבריה למסלול הניצחונות וחזק למאבקי העלייה, על אף שהיה זה בסך הכל הניצחון השני שלה בששת המחזורים האחרונים. קרית שמונה, כאמור, הייתה יכולה לברוח לליגה, אבל סופרת שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ומעל ארבע שעות ללא שער זכות. המאבק נפתח מחדש.

מאמן עירוני קרית שמונה שי ברדה. מאור אלקסלסי
משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. ברדה/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

דקה 15: קרית שמונה הייתה קרובה לעלות ליתרון ראשון אחרי רוחב נהדר מימין של אבו כריסט אמימי לאלפרדו סטיבנס, שבנגיעה בעט ליד הקורה והחוצה.

דקה 24: עאבד ברח למאנג'ק והרים מימין, סזאר נותר חופשי ברחבה ועלה לבדו לכדור, אבל נגח חלש מדי לידיו של צור. הקשר הקמרוני של קרית שמונה נפגע במהלך, פונה באלונקה והוחלף במוחמד אבו רומי.

דקה 34: גול! 0:1 לטבריה. עאבד בעט כדור חופשי אדיר מכ-30 מטר, צור הדף למרכז הרחבה וחביבאללה הגיע ראשון לכדור החוזר ומהאוויר הטיס אותו לרשת.

דקה 41: סזאר היה חייב להכפיל את יתרונה של טבריה בסיומה של התקפה מתפרצת שהותירה אותו לבד מול צור, אבל באחד על אחד מול השוער הייתה זו ידו של צור על העליונה.

דקה 45: כדור חופשי לזכות קרית שמונה הסתיים בהרמה נפלאה לרחבה, חבשי מרחבת החמש נגח החוצה.

דקה 45+1: עדיין בעיצומה של המחצית הראשונה, עאבד בעט מכ-20 מטר כדור אדיר שטס למשקוף, נחת על קו השער ולא עבר אותו במלואו. עדיין 0:1 לטבריה.

דקה 57: מרדכי המחליף זיעזע את המשקוף של בומשטיין בבעיטה מחוץ לרחבה.

דקה 60: עירוני קרית שמונה סגרה ארבע שעות ללא שער זכות.

דקה 80: קרית שמונה לוחצת בניסיון להשוות, אבל דגו בעט כדור שלא הקשה על בומשטיין שקלט.

דקה 90+2: איזה פספוס של נועם כהן שכבר הגיע למצב בעיטה עמוק ברחבה, אבל נבלם ברגע האחרון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

משחקי המחזור ה-26 בליגה הלאומית

הפועל רמת גן - עירוני קרית שמונה

הפועל כפר סבא - הפועל אום אל פאחם

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון

הפועל ראשון לציון - בני יהודה

מ.ס. כפר קאסם - עירוני טבריה

איחוד בני שפרעם - מכבי הרצליה

מכבי יפו - סקציה נס ציונה

הפועל נוף הגליל - הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully