וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה במגמה: התוכנית של צ'לסי להכניס "מאות מיליוני יורו"

ב"טלגרף" מדווחים שבעלי הקבוצה, טוד בולי, נפגש בערב הסעודית עם גורמים על מנת למכור שחקנים רבים בקיץ לליגה העשירה. בין השמות: לוקאקו, סטרלינג, קפה וטיאגו סילבה

תקציר: צ'לסי - ניוקאסל 2:3/ספורט1

מיליארד היורו שנשפכו בצ'לסי בשנתיים האחרונות הביא לקבוצה בעיקר הר של שחקנים שכבר חלקם איבד את המקום בסגל ורבים מהם עזבו או הושאלו למועדונים אחרים. עם שינוי החוק על הגבלת מספר השחקנים שאפשר להשאיל, הבלוז שינו לחלוטין את מדיניות הרכש שלהם, וכבר בקיץ האחרון היה אפשר לראות את ההבדל עם פרידה משחקנים כמו אנגולו קאנטה, קאלידו קוליבאלי ואדואר מנדי לערב הסעודית.

ב"טלגרף" הבריטי מפרסמים כעת שטוד בולי, הבעלים האמריקאי של צ'לסי, ערך ביקור במדינה הערבית מהמפרץ, על מנת להמשיך את המגמה ולמכור אליהם כמה שיותר שחקנים תמורת "מאות מיליוני יורו". המצב הפיננסי של הקבוצה הלונדונית לא מזהיר, עם חקירות סביב המועדון על הפסדים משמעותיים וללא איזון כלכלי, צ'לסי זקוקה למכור כמה שיותר וכמה שיותר מהר כדי לרכוש נוספים ולא להיענש, כפי שנענשה בעבר באיסור העברות.

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי. רויטרס
החלוץ היקר בתולדות צ'לסי סוף סוף יעזוב רשמית? לוקאקו/רויטרס

לפי הדיווח מבריטניה, מתוכננת מהפכה של ממש בסגל הכחול לקראת הקיץ כשקפה, ראחים סטרלינג, רומלו לוקאקו, מארק קוקורייה, ארמנדו ברויה, טרבו צ'אלובה וטיאגו סילבה - כולם עשויים לעזוב לערב הסעודית, על מנת גם להכניס כספים לקופת המועדון, וגם כדי להיפטר ממשכורות עתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully