וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה "מוכן לנקום" באינטר, גריזמן יהיה כשיר בזמן לסגל?

מאמן אתלטיקו מדריד יקווה למחוק את ה-1:0 מהמפגש הראשון בסן סירו ולהעפיל לרבע גמר ליגת האלופות: "סומך על השחקנים שלי". לאוטרו ותוראם יפתחו בחוד הנראזורי (רביעי, 22:00)

תקציר: בולוניה - אינטר 1:0/ספורט1

המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות בין אינטר לאתלטיקו מדריד הסתיים ב-0:1 דומיננטי מאוד של סגנית אלופת אירופה על הקבוצה של צ'ולו סימאונה. מחר (רביעי, 22:00) השתיים יתמודדו פעם נוספת, הפעם באיצטדיון "מטרופוליטנו" שבבירת ספרד, אשר בו הקולצ'ונרוס הפסידו רק פעם אחת, וגם אז זה היה בגביע המלך לאתלטיק בילבאו.

לצערו של המאמן הארגנטינאי, עדיין לא ברור אם אנטואן גריזמן יהיה כשיר בזמן, ובנוסף לכך, הוא מבין מי היריבה העומדת מולו: "מחר נתמודד כנראה מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, אבל אני סומך על השחקנים שלי ויודע שנספק משחק טוב מול יריבה נהדרת. זה ידרוש מאיתנו רמה גבוהה של ריכוז. זה הזמן שלנו לנקום ולהוכיח שהמשחק הראשון, בו לא היינו טובים, היה חד פעמי. מי שתהיה יותר בפוקוס תנצח".

סימאונה הוסיף והתייחס ללאוטרו מרטינס שיחפש להמשיך בעונה המצוינת שלו מבחינה אישית וקבוצתית: "לאוטרו הוא שחקן יוצא מן הכלל. הוא הראה את זה גם בנבחרת ארגנטינה וגם באינטר. הוא אחד החלוצים הטובים ביותר באירופה".

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מודע לגודל היריבה, אך "מוכן לנקמה". דייגו סימאונה/רויטרס

מנגד, הנראוזרי רוצים להעפיל עונה שנייה ברציפות לכל הפחות לרבע הגמר של המפעל, כשהפעם הם מרגישים שהם גם יכולים ללכת עד הסוף. העונה הנפלאה שלהם הן באיטליה והן באירופה באה לידי ביטוי ברצף המדהים של 13 ניצחונות ו-15 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, עם 2 כאלה בלבד בכל העונה.

סימונה אינזאגי יתמודד פעם נוספת נגד מי ששיתף איתו פעולה בלאציו הגדולה שזכתה בדאבל בתחילת המילניום, ויעלה עם ההרכב החזק ביותר שהוא יכול להעמיד, כשבחלק הקדמי לאוטרו ישתף פעולה עם מרכוס תוראם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר. רויטרס
באתלטיקו סימנו אותו. לאוטרו מרטינס/רויטרס

הרכבים משוערים

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, סמואל לינו, ריינילדו, גבריאל פאוליטסה, סטפן סאביץ', נהואל מולינה, פאבלו באריוס, קוקה, רודריגו דה פול, אלברו מוראטה, ממפיס דפאי.

אינטר: יאן זומר, בנז'מן פבאר, סטפן דה פריי, אלסנדרו באסטוני, פדריקו דימרקו, הנריך מחיטריאן, הקאן צ'לחניולו, ניקולו בארלה, מתאו דרמיאן, מרכוס תוראם, לאוטרו מרטינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully