וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק מליאר ואבישג סמברג יצטרפו לנבחרת Team Visa

12.3.2024 / 13:48

Visa חשפה את הספורטאים הישראליים שיצטרפו לתכנית של החברה: השחיין הפראלימפי ולוחמת הטאקוונדו

Visa חושפת היום את שמותיהם של הספורטאים הישראלים שייקחו חלק בנבחרת Team Visa: השחיין הפראלימפי, מארק מליאר ולוחמת הטאקוונדו האולימפית, אבישג סמברג. Visa גאה להיות שותפת טכנולוגיית התשלומים העולמית של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים כבר כ-40 שנה. החברה גם נותנת החסות העולמית הראשונה של הוועד הפראלימפי הבין-לאומי (IPC) ומאז 2002 מעניקה חסות לכל המשחקים הפראלימפיים.

ספורטאי Team Visa נבחרו בזכות סיפור המסע האישי שעשו לקראת משחקים האולימפיים והפראלימפיים, הישגיהם בעולם הספורט ומעורבותם בקהילה. "כנותנת החסות הוותיקה ביותר למשחקים האולימפיים והפראלימפיים, Visa מצפה בכיליון עיניים לפריז 2024" , אמר גרי לסקי, מנכ"ל Visa בישראל. "אנו נרגשים לצרף את השחיין הפראלימפי, מארק מליאר ולוחמת הטאקוונדו האולימפית, אבישג סמברג ל-Team Visa, לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים פריז 2024. מארק ואבישג הם שני מודלים ייחודיים לחיקוי, ומסעם האישי מקרין על חתירתם למצוינות. אנו מאחלים להם הצלחה רבה במשחקים האולימפיים והפראלימפיים ובמסע המצפה להם. כולנו נרגשים לתמוך בהם בזמן שהם מגשימים את חלומותיהם בפריז".

מארק מליאר. אסנת פליס דואר,
מארק מליאר/אסנת פליס דואר

אבישג סמברג אמרה: "אני מרגישה כבוד גדול עם הצטרפותי לקבוצה מיוחדת כמו Team Visa. אני רוצה להודות ל- Visa על שבחרו בי להיות חלק מהנבחרת, ונרגשת להתחיל את שיתוף הפעולה". מארק מליאר אמר: "אני שמח להצטרף ל-Team Visa. הכבוד גדול עוד יותר עבורי בשל הסיבה בזכותה בחרו בי. ני מאוד שמח שחברה כה גדולה בחרה לתמוך גם בספורטאים פראלימפיים, בנוסף לאולימפיים, ומקווה לייצגם בצורה הטובה ביותר".

מאז ראשיתה בשנת 2000, תכנית זו קידמה כבר מעל ל-600 שאיפות של ספורטאים במשחקים האולימפיים והפראלימפיים, באמצעות הכלים, המשאבים והתמיכה לה הם זקוקים על מנת לשגשג בתחומם. Visa היא מובילה עולמית בתעשיית התשלומים הדיגיטליים, המשרתת ומחברת עסקאות בין צרכנים, סוחרים, מוסדות פיננסיים וגופים ממשלתיים, ביותר מ-200 מדינות ואזורים. משימתנו היא לחבר את העולם דרך רשת התשלום החדשנית, הנוחה, האמינה והבטוחה ביותר, המאפשרת ללקוחות פרטיים, עסקים וכלכלות לשגשג. אנו מאמינים שכלכלות הכוללות את כולם בכל מקום, מרוממות את כולם בכל מקום ורואים בגישה זו כבסיס לעתיד של תנועת הכסף.

  • עוד באותו נושא:
  • ויזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully