וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי, דוידה וסבוריט צפויים לחזור להרכב מכבי תל אביב בגומלין

אחרי שערך שלושה שינויים ב-11 נגד בית"ר, קין צפוי לחזור להרכב שפתח ב-1:4 הגדול בפיראוס. הצהובים יערכו את האימון המסכם בקרית שלום ולמעלה מ-1,000 אוהדים צפויים ללוות אותם לסרביה. החשש: שער מהיר של אולימפיאקוס שיהפוך את הסכנה למוחשית

תקציר מעודכן: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

דריכות במכבי תל אביב לקראת היציאה לסרביה למשחק הגומלין מול אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג. העובדה שהקבוצה עשויה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה לרבע גמר של מפעל אירופי, הופכת את הנסיעה לסרביה למאוד מיוחדת והחל מהבוקר, כאשר השחקנים הגיעו לאימון אחרי יום המנוחה שקיבלו אתמול, תעלה הקבוצה הילוך לקראת ההמראה.

במכבי תל אביב החליטו הפעם בניגוד למשחק באתונה, לקיים את האימון המסכם בקרית שלום ורק לאחר מכן להמריא לבלגרד, כאשר בערב תערוך הקבוצה את מסיבת העיתונאים במלון שבו תתאכסן לקראת המשחק בעיר באצ'קה טופולה.

המאמן רובי קין שכאמור נתן אתמול מנוחה לשחקנים אחרי המשחק בטדי, צפוי לחזור להרכב שאיתו פתח בפיראוס בניצחון הגדול בשבוע שעבר. יחד עם זה, יבדוק האירי מול שחקניו היום ומחר האם מישהו זקוק למנוחה וריענון. לאחר מכן הוא יידע סופית האם הוא חוזר ל-11 שפתחו ב-1:4 הגדול.

כזכור, קין ערך שלושה שינויים בהרכב בניצחון על בית"ר ירושלים כאשר מתן בלטקסה החליף את אנריק סבוריט, דן ביטון החליף את אושר דוידה ודור תורג'מן פתח על חשבון ערן זהבי. כל השלושה שיצאו מההרכב שלשום, אמורים לפתוח בגומלין.

ערן זהבי, מכבי תל אביב. דני מרון
אמור לחזור ל-11. זהבי/דני מרון

במכבי תל אביב לא חושבים שהסיפור גמור ולא באים בגישה שיתרון שלושת השערים הכריע את המפגשים. על אף הניצחון של אולימפיאקוס לפנאתינייקוס בדרבי ביום ראשון, במכבי תל אביב בטוחים שהיוונים עדיין יכולים לאיים על הכרטיס לרבע הגמר וששער מהיר שלהם עלול לייצר תסריט מסוכן. יחד עם זאת, בקבוצה רוצים שהשחקנים יבואו עם ביטחון ואמונה ויוכלו לנצל וליהנות מהתוצאה הנהדרת במשחק הראשון על מנת לעשות היסטוריה ולהיות בין 8 האחרונות במפעל.

גם לסרביה ייצאו אוהדים של הקבוצה ואחרים יגיעו מרחבי אירופה. ההערכה היא שכ-1,000 אוהדים צהובים לפחות יגיעו לאצטדיון. מנגד, אולימפיאקוס עשויה לקבל תמיכה מאוהדים מקומיים של הכוכב האדום בלגרד. שני המועדונים נמצאים בקשרי ידידות ואוהדי הכוכב האדום אמורים להגיע לבאצ'קה טופולה כדי לתמוך באולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully