וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן לפרוש": רונאלדו "אכזב את אמו" וספג הקנטות ועקיצות

הפורטוגלי רשם את "ההחמצה הגדולה בקריירה" לעיני המשפחה ביציע, שחקני היריבה לגלגו. דיווח: מוריניו עשוי להגיע במקום לואיס קסטרו

תקציר: אל נאסר - אל עין 3:4/ספורט1

עוד ערב מתסכל לכריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי הודח אמש (שני) יחד עם אל נאסר מליגת האלופות של אסיה כבר בשלב רבע הגמר, אחרי הפסד לאל עין של עומר אצילי בדו קרב פנדלים.

אימו של רונאלדו, דולורס אביירו, הגיעה למשחק במיוחד ונראתה מאושרת לפני המשחק ביציע הכבוד, אבל על כר הדשא בנה לא הצליח לספק את הסחורה, ובדקה ה-60 גם רשם את מה שהוגדר בתור "ההחמצה הגדולה בקריירה" שלו, עם פספוס מול שער ריק מחמישה מטרים.

"זה הזמן לפרוש", כתבו באחד האתרים בסעודיה, וציינו ש"רונאלדו איכזב את אמו עם החמצה מזעזעת". גם הפרשן בטלוויזיה הסעודית ביקר את רונאלדו וטען ש"הגיל כבר משפיע עליו מזמן", וההקנטות וההשמצות נמשכו גם אצל שחקני היריבה.

בסטוריז שעלו מחדר ההלבשה נשמעו שחקני אל עין מחקים את רונאלדו בזלזול, וצועקים "Fuck You" למצלמה.

באתר "גול" כתבו ש"רונאלדו הוא האשם המרכזי בפיאסקו", אבל טענו שמי שעלול לשלם את המחיר הוא המאמן לואיס קסטרו. קסטרו נראה כעוס ונסער בסיום, ואמר בחדר ההלבשה ש"בעולם הערבי מתייחסים אך ורק לתוצאות, ולא מייחסים שום משמעות לדרך".

על פי דיווחים, מעמדו של קסטרו מעורער והמועמד המוביל להחליפו הוא לא אחר מאשר ז'וזה מוריניו. מיותר לציין שמי שדוחף לטובת המהלך הוא רונאלדו עצמו, שמעריך ומוקיר את מוריניו מימיו בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully